Японский производитель Mazda Motor Corporation отметился рекордными продажами. Об этом сообщается в официальном отчете компании, опубликованном 2 ноября 2016 года.
Крім того, компанія досягла хороших результатів на ринку Китаю (+22%, 133 тис. авто), в країнах Південно-Східної Азії (+18%, 54 тис.), а також в Австралії (+4%, 60 тис.).
Крім цього, Mazda Motor Corporation продовжує нарощувати свою присутність на світових ринках завдяки широкій модельній гаммі і інноваційним технологіям.
Зокрема, Mazda запропонувала покупцям два нових кросовери: Mazda CX-4 – в Китаї і Mazda CX-9 – в Північній Америці та низці інших країн. Також було проведено планове оновлення європейських версій Mazda6 і Mazda3. Вони отримали інноваційні технології Skyactiv Vehicle Dynamic, що мають підвищити безпеку. Важливою віхою став запуск в Японії серійного виробництва купе-кабріолета Mazda MX-5 RF із жорстким складаним дахом.
Зовсім скоро на автошоу в Лос-Анджелесі буде представлено ще одну новинку – кросовер Mazda CX-5 нового покоління. Варто зазначити, що нинішня генерація моделі CX-5 є бестселером марки в Європі.
У компанії Mazda продовжують працювати над створенням автомобілів із нульовим вихлопом, системами автономного керування, а також технологіями взаємодії «людина-машина», які дають змогу задовольнити сучасні вимоги у сфері комунікацій.
Компанія продовжить стежити за економічною ситуацією на головних ринках та її впливом на попит. У планах Mazda Motor Corporation досягти світових продажів на рівні 1,55 мільйона автомобілів до кінця фіскального року, який закінчується 31 березня 2017 року. Передбачуваний обсяг виручки має становити 27,2 млрд євро, очікуваний операційний прибуток – 1,29 млрд євро. Чистий дохід очікується на рівні 862 млн євро.