Концерн Renault підбив підсумки продажу за перше півріччя
На нову модель Renault Alaskan покладають великі надії в сегменті однотононних пікапів, зокрема щодо завоювання латиноамериканського ринку.
Світовий продаж концерну Renault у першому півріччі зріс до 1,57 млн авто (+13,4%). Це рекордний показник. Частка ринку збільшилася на 0,3 пункту – до 3,5%. У Європі концерн реалізував 968 603 автомобілі (+14%) – частка ринку зросла до 10,6%.
Що стосується бренду Renault, то машин цієї марки в Європі продано на 15,6% більше. Це результат виходу на ринок нових моделей Kadjar, Espace, Talisman і New Megane. Модель Сlio 4 є другою найбільш продаваною машиною в Європі, а Captur – лідер у сегменті кросоверів.
Стосовно електромобілів, то в Європі частка ринку Renault піднялася до 27%. Зокрема, продаж моделі ZOE збільшився на 40%.
В Африці, на Близькому Сході та в Індії продаж концерну зріс на 38,2% – частка ринку 5,4%. В Індії марка зайняла 3,8% ринку – модель Kwid із моменту старту продажу розійшлася більше ніж 150-тисячним тиражем.
В Азійсько-Тихоокеанському регіоні реалізація автомобілів концерну піднялася на 12,8% – частка ринку 3,8%. Підрозділ Renault Samsung Motors в Південній Кореї збільшив продаж на 25,9%. Тільки моделей SM6 з березня цього року було реалізовано понад 27 200 од.
Добре йдуть справи і в Євразії. Тут продажі зросли на 4%, а частка ринку збільшилася на 1,6 пункту до 12,9%. У Туреччині продаж збільшився на 16,8%, зокрема за рахунок моделі Fluence (+39%). А от у Росії реалізація впала на 14% – частка ринку скоротилася на 0,4 пункту – до 7,7%.
Щодо американського регіону, то тут частка концерну піднялася на 0,3 пункту – до 6,2%. Особливо добре продавалися машини цієї марки в Аргентині – зростання 22,2%, частка ринку 5,7%. А от у Бразилії, незважаючи на спад ринку загалом на 25,1%, концерн збільшив свою частку на 0,3 пункту – до 7,3%. Великі надії на латиноамериканському ринку покладають на новий пікап Renault Alaskan, презентація якого відбулася 30 червня в Колумбії.