Компанія LeEco має намір конкурувати з Tesla
За повідомленням видання South China Morning Post, китайський технологічний конгломерат LeEco інвестує 12 млрд юанів ($1,8 млрд) в будівництво заводу зі складання електромобілів на сході Китаю. Планується, що до 2018 року підприємство зможе виробляти близько 400 тисяч електромобілів.
Завод складатиме електромобілі LeSee з автономним керіванням. Прототип новинки було представлено у квітні на автосалоні в Пекіні. За словами творців, електрокар здатний розвивати швидкість до 209 км/год і оснащений функцією автопілота.
«За сучасного рівня розвитку Інтернету та електронних технологій, автомобільна індустрія переживає поворотний момент у своїй історії», – коментує Цзя Юетін.
Завод, який побудують у східній провінції Чжецзян є частиною 20-мільярдних ($3 млрд) інвестицій компанії LeEco в індустріальний парк Eco Experience Park, який крім виробничих майданчиків матиме парк розваг. Відвідувачі зможуть протестувати на його території електромобілі LeSee, зайнятися спортом в комплексі LeSports і оцінити стримінговий музичний сервіс LeMusic. Проект парку буде розроблено за участю державних структур провінції Чжецзян.
«Ми сподіваємося, що кооперація з державними органами стане прикладом для інших і відкриє нову еру в створенні передових екосистем для бізнесу і відпочинку», – коментує Цзя Юетін.
Крім виробництва в Китаї компанія має намір побудувати ще одне підприємство зі складання електромобілів неподалік від Лас-Вегаса. Нагадаємо, що до конгломерату LeEco входить американський старт-ап Faraday Future, який презентував концепт електричного суперкара FFZero1 на щорічній виставці споживчої електроніки Consumer Electronics Show в Лас-Вегасі у січні нинішнього року.
Технологія автономного керування є одним із пріоритетних напрямків у розвитку автомобільної галузі. Крім LeEco тести автомобілів із автопілотами проводить китайський інтернет-гігант Baidu, який випробовує прототипи в Пекіні і має намір в найближчі кілька років організувати автобусні перевезення пасажирів в автобусах без водія.