Производитель коммерческих автомобилей Traton Group (марки MAN, Scania и бразильский Volkswagen Caminhões e Ônibus) объявил о том, что собирается вложить в разработку машин на электротяге четыре пятых своего бюджета уже к 2025 году
Один з найбільших концернів із виробництва комерційних автомобілів – Traton Group має намір до 2025 року інвестувати в розробку екологічно чистого транспорту 1,6 млрд євро. Раніше на це планувалося виділити 1 млрд євро. Отже, на розвиток електротранспорту буде спрямовано чотири п’ятих всього бюджету групи. Відповідно до однієї п’ятої скоротиться частка інвестиції на машини з ДВЗ.
До Traton Group входять такі відомі компанії як MAN, Scania і бразильський підрозділ вантажівок і автобусів Volkswagen Caminhões e Ônibus.
Планується, що до 2025 року 10% усіх продажів Scania в Європі становитимуть електромобілі. А у MAN до цього терміну частка реалізованих електричних автобусів досягне 50%. Далі — більше.
До 2030 року кожен другий автомобіль, проданий Scania, отримає електропривід. А у MAN частка реалізованих електровантажівок зросте до 60%, зокрема машин для магістральних перевезень — до 40%.
У Traton Group заявляють, що під час розробки електричного транспорту основна ставка буде зроблена на технології з акумуляторним живленням. Такі машини відрізняються кращою економічністю і екологічністю, ніж їх водневі побратими, особливо це стосується магістральних тягачів.
“Водневі вантажівки мають один серйозний недолік: тільки чверть вихідної енергії в кінцевому підсумку використовується для живлення транспортного засобу, а інші три чверті втрачаються на шляху від джерела енергії до дороги”, — зазначив генеральний директор Traton Маттіас Грюндлер.
Однак у Traton Group вважають, що вантажівки на водневих паливних елементах також набудуть поширення на ринку протягом найближчих десяти років. Особливо це стосується регіонів з вітряними електростанціями, які пропонують водень за нижчою ціною. Також технологія Fuel Cell вельми актуальна і для автобусів далекого прямування.