Яким мінівенам віддають перевагу українці
Багатоцільові автомобілі-MPV, вони ж мінівени – ідеальний транспортний засіб для сім’ї. Тут і просторий салон на 5–8 місць і значний багажник. Однак пік популярності цих машин на українському ринку вже минув. Продаж впав на порядок, та й пропонованих моделей не так вже й багато.
Як повідомляє Auto-Consulting, якщо в 2009 році мінівени були представлені на вітчизняному ринку п’ятьма десятками моделей, то сьогодні їх можна буквально перерахувати на пальцях. Вся річ у бурхливому зростанні сегмента кросоверів, які завдяки збільшеному дорожньому просвіту і повному приводу кращі для наших доріг.
Однак за підсумками продажу за 7 місяців 2019 року можна виділити мінівени з найбільшим попитом на українському ринку. На першому місці перебуває Renault Lodgy – з показником 122 од. Для порівняння в 2014 році ця цифра за той самий період була вдвічі більшою.
Peugeot RifterНа другому місці Peugeot Rifter, що відстав від лідера лише на одну машину – реалізовано 121 од. Зазначимо, що в 2019 році на український ринок вийшла модель нового покоління.
Бронзовий призер – мінівен Fiat Qubo, що належить до компактного B-класу. Цього року цих малюків продано лише 88 од., при тому, що в 2013 році за 7 місяців власників знайшов 241 автомобіль.
Четверте місце також за машиною італійської марки – моделлю Fiat 500L. І ситуація з продажем тут теж не дуже вдала – за останні роки він впав втричі, до 44 од.
На п’ятій сходинці перебуває Citroen C4 Picasso – ці мінівени були понадпопулярними в 2008 році, проте відтоді їх реалізація скоротилася з 194 до 14 од. цього року.
Найбільш шокують цифри продажу південнокорейського представника класу MPV – моделі Kia Soul. Так, якщо у 2011 році цих машин було реалізовано на українському ринку понад 2 тисячі, то сьогодні це одиниці. Проте є й прогрес – наші співвітчизники почали купувати дедалі більше цих машин на електротязі.