Товарооборот Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) за первые шесть месяцев 2021 года увеличился до 5,3 млрд евро и в этом заслуга уверенного роста продаж определенных моделей коммерческих автомобилей
Незважаючи на все ще складну ситуацію, компанія Volkswagen Commercial Vehicles (LCV) повідомила про операційний прибуток у 86 млн євро за підсумками першого півріччя. Порівнянний показник за аналогічний період минулого року становить 334 млн євро. А ось результати за весь 2020 рік виявилися збитковими. Все це пов’язано з пандемією коронавірусу, з падінням показників продажу та призупиненням виробництва.
Пртое вже за підсумками перших шести місяців 2021 року товарообіг зріс на 1,1 млрд євро до 5,3 млрд євро. У всьому світі було реалізовано 205 тис. комерційних автомобілів марки, що на на 25,4% більше, ніж за аналогічний період рік тому.
“Це був справжній подвиг, якого ми разом досягли в першому півріччі”, – сказав голова правління VWCV Карстен Інтра, коментуючи результат. “Незважаючи на хороший результат, ситуація досі напружена. Положення на ринках постачальників залишається невизначеним, пандемія коронавірусу ще не минула, і ми спостерігаємо великі відмінності у продажу в усьому світі. Проте в останні шість місяців я відчуваю позитивні зрушення”.
У першому півріччі саме Multivan, Transporter і Crafter зафіксували сильне зростання продажу: покупцям було поставлено 95 тис. машин T-серії (+54%) і понад 35 тис. машин Crafter (+43%). А от реалізація Caddy була вже не такою втішною – 50 тис. автомобілів. Через зміну поколінь і дуже напружену ситуацію з поставками напівпровідникової продукції, продаж нового компактного фургона порівняно з аналогічним періодом минулого року скоротився на 4%.
Пікап Amarok, який після припинення виробництва в Ганновері все ще виробляють на заводі в Аргентині, показав непоганий результат – 24 тис. од. Продаж цих машин, які відвантажили насамперед клієнтам в Австралії та Південній Америці, виявився майже на рівні попереднього року (-3%).
Попит на популярні кемпер-фургони Volkswagen знову зріс. Замовлення на California 6.1 збільшилися в першій половині 2021 року на 40%, порівняно з також непоганим показником попереднього року. Стосовно його старшого брата – Grand California (на базі Crafter), то замовлення на нього взагалі подвоїлися.
Майкл Обровскі (Michael Obrowski), член Ради з управління фінансами та IT, зазначив: “Окрім руху вгору на європейських ринках, результат першого півріччя такий насамперед завдяки програмі GRIP Performance Cost, започаткованій ще минулого року. Ми й надалі матимемо користь із цієї програми та її систематичної імплементації в наступні місяці. У першому півріччі був додатковий позитивний вплив ринку старих автомобілів, що перевищив наші очікування”.
У червні 2021 року Volkswagen Commercial Vehicles представила новий Multivan, який ще більше розширить модельний ряд, зокрема завдяки новій гібридній версії (PHEV). Виробник обрав шлях на розширення свого портфеля електромобілів. Сьогодні вже пропонують повністю електричну версію (BEV) моделі Crafter. А автомобілі сімейства T6.1 – Vehicles Transporter і Caravelle – пропонують у версіях BEV, розроблених спільно з партнером – компанією ABT. Наступного року відбудеться світова прем’єра повністю нового електричного Bulli – моделі ID.BUZZ.