Ford і Volkswagen розширюють альянс: подробиці про спільні моделі
Обидва автогіганти — Ford Motor Company і Volkswagen AG співпрацюватимуть передусім у сфері комерційних автомобілів. Це створення розвізного фургона для міста, побудованого на базі Volkswagen Сaddy – така машина дебютує вже у 2021 році. Потім має з’явитися однотонний фургон, створений на агрегатах Ford. Крім того, в 2022 році заплановано виробництво нового пікапа Volkswagen Amarok, складеного на платформі Ford Ranger.
Упродовж життєвого циклу продуктів компанії заплановано виробити до 8 мільйонів комерційних автомобілів цих трьох лінійок.
А стосовно електромобільності, то до 2023 року Ford створить новий електромобіль для Європи, використовуючи модульну платформу MEB від Volkswagen. Виробничі потужності Ford дадуть змогу за кілька років випустити до 600 тисяч таких машин. Крім того, вже у 2021 році Ford представить повністю електричний Mustang Mach-E.
Кроме того, обе компании будут работать с технологией автономного вождения Argo AI для формирования самостоятельных проектов. На прошлой неделе Volkswagen закрыл свои ранее объявленные инвестиции в Argo AI, базирующуюся в Питтсбурге компанию, в которой Ford уже имел права собственности и свои разработки.
Альянс Volkswagen/Ford не включает перекрестное владение компаниями, которые останутся конкурентами на рынке.
“У світлі пандемії Covid-19 і її впливу на світову економіку, як ніколи важливо створити стійкі альянси між сильними компаніями”, — сказав генеральний директор Volkswagen Group доктор Герберт Дісс. “Ця співпраця дасть змогу ефективно зменшити витрати на розробку, що допоможе поглибити глобальне поширення електричних та комерційних транспортних засобів і зміцнить позиції обох компаній”.
“Цей альянс виник за часів величезного ентузіазму щодо інтелектуальних, підключених транспортних засобів у дедалі розумнішому світі”, — сказав генеральний директор Ford Джим Гакетт. «Це створює величезну можливість для інновацій та вирішення багатьох світових транспортних проблем та забезпечення виняткових переваг для клієнтів — навіть якщо компанії мають бути вибірковими щодо того, як вони використовують свої гроші».
“Комерційні автомобілі є фундаментальними для Ford сьогодні і є сферою, де ми будемо прискорюватися й рости, і робота з Volkswagen на цих платформах забезпечить нам обом значні фінансові переваги в таких сферах, як проектування, а також заводи та інструменти», — сказав Джим Фарлі, операційний керівник Ford. “Крім того, Ford додасть в найближчі 24 місяці електричні версії Transit і F-150 на акумуляторних батареях для комерційних клієнтів, яким дедалі більше потрібна нульова емісія, а також можливості підключення даних і штучного інтелекту”.
“Співпраця з Ford є ключовим елементом нашої стратегії GRIP 2025+ і частиною поточної трансформації Volkswagen Commercial Vehicles”, — сказав Томас Седран, голова ради директорів Volkswagen Commercial Vehicles. “Це довгострокове співробітництво з Ford зміцнить наші дуже хороші позиції у сфері легких комерційних автомобілів, особливо на основних європейських ринках, і є доказом того, що ми успішно реалізуємо наш план крок за кроком”.