– Дохід Групи PSA в третьому кварталі 2019 року зріс на 1% – до 15,6 млрд євро.
– Дохід автомобільного відділення Групи PSA виріс на 0,1% – до 11,8 млрд євро.
– Ріст частки ринку в Європі для Групи PSA: +0,1 пт. (третій квартал 2019 року в порівнянні з третім кварталом 2018 року, ринок 30 європейських країн).
Загальна прибутковість Групи PSA в третьому кварталі 2019 року склала 15,579 млрд євро, за аналогічний період 2018 року цей показник дорівнював 15,428 млрд євро.
Автомобільний підрозділ Групи PSA в третьому кварталі 2019 року досяг показника прибутковості на рівні 11,824 млрд євро, що на 0,1% більше результатів третього кварталу 2018 року. Досягненню успішних показників сприяли як розвиток модельного ряду і сильний продуктовий мікс (+4,4%), так і вдалі позитивні цінові умови (+1%). Дані фактори дозволили компенсувати ряд негативних моментів: зниження корпоративних продажів (-3,2%), негативний вплив обмінних курсів (-0,8%), гіперінфляцію в Аргентині, що вплинула на обсяги, загальний мікс за обсягами (-0,7%) та інше (-0,6%). Посилення продуктової модельної лінійки обумовлені успішним дебютом новинок Групи PSA, зокрема: CITROЁN C5 Aircross, PEUGEOT 508, DS 3 Crossback, OPEL/Vauxhall Combo.
За підсумками третього кварталу 2019 року Група PSA зуміла реалізувати 674 тис. автомобілів, продовжуючи приділяти увагу підтримці заданої прибутковості і збереженню ефективності роботи відповідно до нормативів 2020 року.
Загальні складські запаси автомобілів, включаючи незалежних дилерів та імпортерів, за підсумком на кінець вересня 2019 року склали 574 тис. автомобілів, що на 29 тис. одиниць менше в порівнянні з кінцем вересня 2018 року.
Ріст прибутковості підрозділу Faurecia склав 4,3% – до 4,185 млрд євро.
Стислий погляд на ринок: за підсумками 2019 року Група PSA очікує скорочення автомобільного ринку на 1% в Європі, на 5% в Латинській Америці, на 7% в Китаї.
Для України третій квартал так само знаменується зростанням:
- Бренд PEUGEOT стабільно входить в ТОП-10 найбільш продаваних автомобільних марок, займаючи 8-е місце;
- В класі «А» моделі CITROЁN С1 та PEUGEOT 108 займають 1-е і 2-е відповідно, покриваючи 40% продажів в даному сегменті;
- CITROЁN С3 – абсолютний лідер «B»-хетч сегменту з результатом в 300 придбаних автомобілів з початку року. Сумарно група PSA з моделями CITROЁN С3 та PEUGEOT 208 займає 50% загального ринку проданих машин, що тільки доводить привабливість покупки даних автомобілів як серед приватних осіб, так і для корпоративних парків.
- Новий вигляд PEUGEOT 508 в силуеті фастбек стрімко набирає обертів в D-сегменті і вже на даний момент обганяє попереднє покоління по динаміці продажів.
- CITROЁN C5 Aircross з моменту запуску завоював 198 клієнтів. Модель прославилася як комфортний і надійний сімейний кросовер: потужні економічні двигуни і перевірений часом гідротрансформатор AISIN, підвіска з гідравлічними амортизаторами, яка буквально «ковтає» нерівності на дорозі, просторий салон із зручними кріслами і місткий багажник, на додачу – безліч варіантів персоналізації;
- Бренд OPEL під керівництвом українського представництва Групи поліпшив показники минулого року майже на 24% – 208 проданих автомобілів оновленої лінійки, серед яких абсолютний лідер – доступний седан Opel Astra (69 автомобілів), і з відривом в одну одиницю – місткий SUV Opel Grandland X (68 автомобілів), третє місце займає компактний кросовер Opel Crossland X (47 автомобілів).
- З липня цього року DS Automobiles відкрив три незалежних дилерських центра, щоб забезпечити своїх клієнтів преміальним сервісом в таких містах як Київ, Львів та Харків.
- Автомобілі PEUGEOT та CITROЁN стабільно користуються попитом у бізнесу: частка брендів на ринку LCV за підсумком 9 місяців перевищує 15%. Ріст в даному сегменті зокрема досягнутий і завдяки успішному запуску та підвищеній популярності Нових CITROЁN Berlingo і PEUGEOT Rifter.
Прогноз операційної діяльності (не змінився): Група PSA поставила за мету забезпечити маржу в середньому понад 4,5% за підсумками 2019-2021 рр.
Детальна інформація про Citroёn – на сайті www.citroen.ua.
Детальна інформація про Peugeot – на сайті www.peugeot.ua.
Детальна інформація про DS Automobiles – на сайті www.dsautomobiles.com.ua.
Детальна інформація про Opel – на сайті https://www.opel.ua.
Про Групу PSA
Група PSA розробляє неповторні рішення в сфері автомобілебудування, створені задовольняти всі очікування клієнтів. У портфелі Групи п’ять автомобільних брендів: Peugeot, Citroen, DS, Opel і Vauxhall, а також різноманітні сервіси мобільності під маркою Free2Move. Група PSA є одним з найбільших автовиробників, а також «піонером» у розробці автономних і «підключених» автомобілів. Група також працює в фінансовому секторі (Банк PSA Finance) і виробництві автомобільних компонентів (Faurecia). Додаткова інформація на сайті www.groupe-psa.com.