X

DAF збільшив свою частку на ринку вантажівок важкого класу

За підсумками 1 кварталу 2022 року компанія DAF Trucks збільшила свою частку на європейському ринку вантажівок повною масою понад 16 т до 17%. За прогнозами, в 2022 році ринок у цьому сегменті становитиме 270 – 300 тис.машин. Успіх компанії полягає в новому поколінні моделей XF, XG і XG+, які відрізняються більш аеродинамічною і просторою кабіною, а головне – кращою на 10% паливною економічністю. Невипадково ці машини стали переможцями престижного конкурсу International Truck of the Year 2022.

Читайте також:
Стартувало виробництво вантажівок DAF нового покоління

Зазначимо, що вантажівки DAF – одна зі складових успіху об’єднання PACCAR, куди входять також північноамериканські виробники вантажівок – Kenworth і Peterbilt. Нещодавно вони теж оновили свої тягачі. Так, моделі Kenworth T680 і Peterbilt 579 отримали найбільш обтічні за всю свою історію кабіни, що допомогло їм стати на 7% економічнішими попередників. Ринок важких вантажівок (клас 8) в США і Канаді теж зростає і, за попередніми даними, в 2022 році становитиме близько 260 – 290 тис. од.

PACCAR показав хороші показники і в Південній Америці, зайнявши за підсумками 1-го кварталу 6,8% ринку. Тут головна заслуга заводу DAF Brasil, який з моменту відкриття в 2013 році вже випустив понад 20 тис.автомобілів. Нещодавно підприємство почало експортувати машини в інші країни регіону. За оцінками, ринок вантажівкою важкого класу в Південній Америці в цьому році становитиме від 125 до 135 тис. од.

У підсумку чиста виручка PACCAR, за підсумками перших трьох місяців 2022 року, досягла 6,37 млрд доларів (в 1 кв. 2021 – 5,85 млрд), а чистий прибуток зріс на 28% – з 470,8 млн до 600,5 млн доларів.

Читайте також:
На українському ринку вантажівок змінився лідер