Continental AG оголосив про своє рішення стати офіційним спонсором чемпіонату Європи з футболу ЄВРО 2012 в Україні та Польщі, а також в майбутньому - чемпионату ЄВРО 2016 у Франції, де відіграватиме активну роль в якості ексклюзивного партнера.
Цей крок дозволить лідеру європейського ринку у виробництві шин перейти на наступний логічний етап в успішній стратегії розвитку комунікацій на футбольній платформі, розпочатій в 1995 році. Це також дозволяє Continental надалі відігравати важливу роль у ключових подіях європейського спорту. «Після надзвичайно приємного досвіду співпраці з УЄФА ЄВРО 2008 в Австрії та Швейцарії маємо заміри зміцнити нашу лідерську позицію на Європейському ринку за допомогою цих двох ексклюзивних спонсорських угод. Наші цілі залишаються незмінними: підвищення впізнаваності бренду Continental, подальша активізація свідомості клієнтів і особливостей іміджу нашого бренду з очки зору безпеки на дорозі, а також збільшення обсягу продаж шин Continental у довгостроковій перспективі. Такі помітні атрибути, як пристрасні емоції, точність в грі і командний дух виявлені під час найкращих турнірів у світі футболу – збігаються деально з духом нашої преміальної марки і компанії Continental в цілому», – пояснив Микола Сетзер член Виконавчої Ради відділення Шин компанії Continental.
«Це чудово – мати можливість знову привітати Continental у сім’ї спонсорів УЄФА ЄВРО. Протягом багатьох років Continental був активним прихильником футболу. Для нас це велика честь вітати на борту таку світову і надійну компанію як Continental – спонсора УЄФА ЄВРО 2012 і 2016», – сказав Гай-Лоран Епштейн, директор відділу маркетингу УЄФА. «Ми розраховуємо на тісну співпрацю з Continental під час виконання спільної місії – організації ЄВРО 2012 і ЄВРО 2016 – захоплюючих подій, які запам’ятаються на довго».
За останні п'ятнадцять років Continental використовував своє ексклюзивне спонсорство футболу на міжнародному рівні. Це створило унікальні можливості для розвитку іміджу нашої марки. І це дійсно було вартим: з 2003 року шини марки Continental реєструють безперервний ріст з точки зору впізнаваності бренду на ключових європейських ринках. «Зайве говорити, що наші спонсорські стратегії спрямовані на подальше підвищення впізнаваності нашої марки – не тільки у тих країнах, в яких відбуватиметься чемпіонат. Другий за величиною у світі футбольний турнір притягує велику увагу також сусідніх держав і стратегічно важливих ринків, що розвиваються у Східній Європі, а також в Азії та Південній Америці», – додає Сетзер.
У рамках спеціальної програми інвестицій обсягом понад мільярд євро, Continental дотримується позиції розвитку нових потужностей із виробництва шин у Росії, Китаї, Бразилії, Індії і США. Тим самим провідний європейський виробник шин забезпечує резерв для своїх вже збудованих локалізацій у Німеччині, Франції, Португалії, Словаччині, Румунії і Чеській Республіці, а також прокладає шлях до запланованого у майбутньому зростання.
Всі заходи міжнародного спонсорства футболу Continental включені компанією у загальну стратегію розвитку. Основна увага зосереджена на підвищенні безпеки дорожнього руху, адже компанія пропонує шини із відмінними гальмівними характеристиками. Continental використовує свій спонсорський досвід накопичений за попередні роки, щоб розвинути концепцію пристосовану до умов, у яких відбудеться подія. У її основу закладатиметься форма рекламної комунікації, із зимовою та літньою рекламною кампанією у друкованих ЗМІ, Інтернеті та на телебаченні, і окремо банерна реклама під час усіх матчів чемпионату. Окрім того спонсорство надає ексклюзивну можливість отримати квитки на матчі для бізнес-партнерів та клієнтів.
Continental використовує все це в індивідуальній спосіб і на різних ринках. З 2005 року компанія виступає спонсором сторінки www.ContiSoccerWorld.com з ексклюзивною інформацією, репортажами про зірок, команди, тренерів і країни, у яких відбувається чемпіонат.