Citroen змінив ім'я і тепер називається Zitrön
Подобається це комусь чи ні, але тепер добре знайомий вам бренд Citroen називається Zitrön. Читається як Цитрен. Чому б і ні? Літо, яскраві фарби, свіжість…
Такі зміни зачепили німецький ринок. Там, як заявляє компанія, покупці так і не звикли до французької вимови, тому назву бренду було вирішено змінити під особливості німецької мови шляхом найменшого спротиву.
Звісно, це не серйозно. Такий жарт приурочений до святкування 100-річного ювілею компанії. Чому б не відсвяткувати його з гумором? Під це діло навіть змонтували чудовий жартівливий відеоролик. Його головний герой – голова місцевого підрозділу Zitrön Вольфганг Шлімме, що дуже незадоволений кількістю роботи, пов’язаної з перейменуванням компанії. Але, в підсумку, все складається чудово, а продаж бренду зростає. Дуже рекомендуємо ролик до перегляду, вам сподобається. Навіть без знання німецької мови все просто і зрозуміло.
Сітроен відомий у світі як дуже креативний бренд. Ми давно звикли до того, що ці французькі автомобілі мають незвичний і цікавий вигляд. Але тепер такий підхід поширився і на маркетинг. Вийшло чудово!