Chevrolet Camaro — автомобиль хороший. Но рынок считает, что его соперники от Форд и Додж намного лучше. Поможет скидка?
Американський автомобільний ринок — річ зрозуміла і проста, але водночас дуже специфічна. Виробники розробляють хитрі схеми, щоб ефективно залучати нових покупців. Особливо цікавого вигляду це набуває у боротьбі з конкурентами. Черговий план дозрів у Chevrolet.
Їхній знаменитий масл-кар Chevrolet Camaro замикає трійку подібних моделей в своєму сегменті з продажу. За перші півроку 2019-го у США Шевроле Камаро купили 24 516 разів, при цьому Dodge Challenger розійшовся тиражем у 28 668 шт., а лідер сегмента Ford Mustang — 38 542 шт.
Саме на позиції Форд Мустанг і націлилися в Chevrolet. У компанії вирішили надавати знижку в розмірі 2 500 дол. під час купівлі Camaro кожному власнику Mustang. Необхідно буде довести володіння масл-каром щонайменше 30 днів, навіть якщо він в оренді.
Кому потрібні два подібних автомобіля? З урахуванням того, що в Америці фанати двох компаній — буквально ворожі табори, важко уявити мирне існування такої парочки в одному гаражі. У будь-якому разі, з урахуванням знижки, найдешевший Камаро обійдеться в 23 495 дол., а топовий ZL1 подешевшав до 60 495 доларів.