Один из экземпляров сверхэкономичного гибрида Volkswagen XL1 намерены продать на аукционе за 70 тысяч евро
У 2013 році компанія Volkswagen здивувала публіку неймовірним дизельним гібридом XL1, який витрачав лише 0,9 літра на 100 км. Модель була створена за особистим наказом Фердинанда Піха, а її тираж становив лише 250 екземплярів.
За рахунок вуглепластикового кузова, а також використання інших легких матеріалів (навіть панель приладів зробили з пап’є-маше) вдалося зменшити вагу автомобіля до скромних 695 кг. Така «невагомість» поєднувалася з вражаючим коефіцієнтом лобового опору – 0,186, що укупі з дизель-гібридною силовою установкою на 47 к.с. і дали змогу домогтися приголомшливої економічності.
Але проект мав і зворотну сторону медалі. Це не тільки тісний тримісний салон, а й дуже висока ціна – 113 000 євро. У підсумку Volkswagen XL1 був дуже збитковою моделлю, яка протрималася у виробництві лише 2 роки. З 250 автомобілів у продаж надійшли тільки 200, решту концерн Volkswagen залишив собі.
Виставлений на британському аукціоні Silverstone екземпляр Volkswagen XL1 було зібрано у 2015 році і за цей період він проїхав лише 127 кілометрів. Організатори торгів планують виручити за практично новий автомобіль близько 70 тисяч євро, тобто помітно менше за початкову ціну.