Автомобили находятся на пороге изменений, хотя не стоит спешить полагаться на непроверенные технолгии. Тем не менее, что об этом думают покупатели?
Автомобілі стають дедалі сучаснішими і, безумовно, розумнішими. Цей процес неможливий без зв’язки з IT-компаніями. Світовий технологічний гігант — компанія IBM — є одним із найбільших і найважливіших розробників та постачальників програмного забезпечення для автомобільної промисловості.
Тепер IBM ділиться результатами нового дослідження. Як автомобілісти реагують на розвиток технологій у транспортних засобах? Як змінюється ставлення споживачів до особистого автомобіля і які тенденції розвитку ми спостерігаємо?
Передусім респонденти зазначили, що за 10 років для них перестане мати значення той чи інший бренд авто. Таких серед опитаних набралося 48%. Для покупців у такому разі на перший план вийдуть вартість і зручність конкретної машини як найбільш релевантні характеристики для щоденної експлуатації.
Власне, і сьогодні ми спостерігаємо такий вектор, коли чимало автовиробників об’єднуються для розробки, тестування і застосування нових технологій. Створення різних систем – дорогий процес, але час, схоже, потребує стрімкого розвитку в технологічному середовищі.
Водночас близько половини респондентів зазначили, що вподобання в брендах стануть важливими, якщо конкретна компанія на тлі конкурентів запропонує щось привабливе з точки зору технологій: безпека особистої інформації, можливість спілкуватися з автомобілем за допомогою голосу та жестів, синхронізація даних між різними моделями одного бренду.
Зі свого боку, до 2030 року автовиробники сумарно інвестують близько 33 мільярдів доларів на навчання і перепідготовку працівників галузі для розробки та застосування сучасних технологій. Курс на диджиталізацію очевидний. Про це говорять і представники сфери — 50% топ-менеджерів вважають, що для подальшого успішного існування або хоча б виживання необхідний суттєвий поступ у технологіях.
Звісно, споживачі хотіли б проводити час за кермом продуктивніше. Навіщо займатися тільки водінням, коли час в поїздці можна витратити з користю? Розумієте, про що йдеться? Все правильно — автономні технології. Водії і пасажири хотіли б отримувати новини та корисну інформацію, займатися домашніми справами і робочими питаннями, розважатися, робити онлайн-покупки, планувати власне дозвілля і навіть отримувати важливу інформацію щодо свого здоров’я.
Більше за інших цього хочуть міські жителі – від 45 до 60% опитаних. Серед жителів сільської місцевості ці показники в середньому на третину нижчі. Власне, на полі технологій головним факторів довіри до конкретного виробника більшість (68%) називає безпеку автономного керування. З цим, як відомо, поки що існують деякі проблеми. Отже, виробникам є над чим працювати. У будь-якому разі, 10 років – величезна кількість часу для сектора, що розвивається. Напевно ми спостерігатимемо коригування даних і бачитимемо появу нових чинників, що впливають на ставлення до окремих брендів.