X

Автобуси на газі дадуть Україні 18 000 робочих місць

В течении 5-10 лет украинские автоперевозчики полностью заменят свои транспортные средства экологически безопасными машинами.

Таку думку висловив Ігор Чуркін, генеральний директор компанії City Transport Group, що управляє компанією «LAZ» («Львівські автобусні заводи»).

Так, за його словами, CTG спільно з Дочірнім підприємством «Укравтогаз» (НАК «Нафтогаз України») найближчим часом запровадить спеціальні лізингові умови для компаній-автоперевізників із надання у лізинг автобусів, які використовують стиснутий природний газ метан як моторне пальне (CNG-двигун).

«У 2004-му році Україна ратифікувала Кіотський протокол і це дасть змогу Україні в майбутньому заробляти значні кошти у валюті шляхом продажу квот на викиди парникових газів, в оціночних цифрах до 300 млн дол. на рік. Саме тому прискорений перехід на експлуатацію громадського транспорту, що працює на стиснутому газі чи електриці, дасть змогу не тільки поліпшити екологічну обстановку, комфорт, тривалість життя у великих містах, а й заробити значні кошти», – сказав І.Чуркін.

На спільному з ДП «Укравтогаз» брифінгу було представлено дводверний «LAZ» А-183-CNG, який є експортним зразком, виготовленим спеціально для єгипетського тендера.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві презентували автобус на метані LAZ CNG

Ігор Чуркін, генеральний директор City Transport Group, повідомив, що «найближчим часом Єгипет проведе повторний тендер на постачання 400 низькопідлогових 12-тиметрових автобусів, оснащених саме CNG-двигунами».

У 2015 році СТГ вже виграла тендер на поставку 289 автобусів у Каїр на суму 89 млн дол. Але у зв’язку з економічною ситуацією в Україні, неможливістю держорганів надати необхідні державні гарантії, а також у зв’язку з ухваленням закону про обов’язковий продаж валюти, що надходить після передоплати, Єгипет анулював тендер і відновив його на інших умовах оплати. Тендер, як і раніше, передбачає пролонгацію контракту, за яким переможець зможе поставити в Єгипет до 2 тис. одиниць автобусів на загальну суму 460 млн дол.

Ігор Чуркін наголосив, що «уряд України має хороший шанс забезпечити приплив твердої валюти в економіку України, якщо надасть реальну підтримку вітчизняним виробникам із надання з одержуваної за контрактом твердої валюти кредитних ліній. Крім цього необхідно забезпечити фінансові гарантії у гривні і оптимізувати «експортне» законодавство».

«Контракт з Єгиптом відкриває перспективу створити понад 18 тис. нових робочих місць на п’ять років, держбюджет отримає багатомільйонні податкові надходження. Крім цього реалізація української продукції за валюту у нинішній економічній ситуації вкрай необхідна нашій країні. Тому реалізація саме таких багатомільйонних, стратегічних контрактів має спиратися на підтримку державних органів влади», – вважає І.Чуркін.

.

Генеральний директор CTG також зазначив, що СТГ активно працює над створенням принципово нових сучасних машин під грифом «ЕКО». Проектуються лінійки транспортних засобів на CNG-двигунах, електродвигунах у міському, приміському і преміум сегментах.

«У всьому світі наразі спостерігається активний перехід на екологічно безпечний транспорт. Наприклад, СТГ нещодавно брав участь у тендері в Тбілісі на поставку 280 одиниць автобусів, які використовують стиснутий природний газ метан як моторне паливо в двигунах. Іран розпочав реалізацію державної програми щодо закупівлі понад 8 тис. одиниць міських і приміських автобусів, обладнаних метановими і електродвигунами» , – зазначив І.Чуркін.

На його думку, найперспективнішими ринками на сьогодні є ринки країн Південної Америки і Перської затоки.

СТГ також активно веде переговори з постачання продукції до країн Південної Америки.

На презентації CNG-автобуса була присутня офіційна делегація Аргентинської республіки, яку очолив губернатор провінції Кордова Карлос Густаво Борчіатіно.

Ігор Чуркін сказав, що Аргентина всерйоз зацікавлена в якісному сучасному транспорті і нині розглядається можливість співробітництва між City Transport Group і цією південноамериканською республікою.