X

Американці почали рідше купувати нові авто

Спад продаж стал неожиданностью даже для экспертов автомобильной отрасли.

У США відзначено суттєве падіння попиту на нові автомобілі. Більшість лідерів американського авторинку в березні не змогли досягти прогнозованих показників, передає агентство Bloomberg.

Концерн General Motors зберігає перше місце у США за кількістю проданих авто – 256 224 шт. Але це лише на 1,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року, хоча аналітики ринку прогнозували зростання на рівні 7%.

Інші представники першої четвірки лідерів взагалі продемонстрували спад продажу. Ford продав 234 895 авто (-7,2%), Toyota – 215 224 (-2,1%), Fiat Chrysler – 190 254 (-4,6%).

Єдиним успішним у  Топ-5 став Nissan, він продав 168 832 авто, що на 3,2% більше, ніж у березні 2016 року. Цікаво, що експерти прогнозували зростання на рівні 2,8%. Локомотивом успіху став кросовер Nissan Rogue (у нас він відомий як X-Trail), наростивши продаж одразу на 43%. Для прикладу, седани Chevrolet і Ford втратили у популярності близько 35%.

Цифри змусили задуматися про можливе настання рецесії на ринку, адже традиційно у весняний період продажі авто в США демонструють зростання. Ось чому аналітики Bloomberg вважають це тривожним сигналом для всієї світової економіки.

Погіршує ситуацію погроза президента Дональда Трампа ввести загороджувальні мита на авто, складені за межами США. Це змусить автовиробників змінювати стратегію і переносити виробництво до США.