X

Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi зберіг лідерські позиції в 2018 році

Продажи Альянса Renault-Nissan-Mitsubishi выросли в 2018 году на 1,4% до 10,76 млн автомобилей.

Провідний автомобільний альянс Renault-Nissan-Mitsubishi оголосив, що його сукупні продажі в 2018 р. склали 10 756 875 автомобілів. Альянс залишився світовим лідером з продажів легкових і легких комерційних автомобілів.

У 2018 р. продажі виросли на 1,4% в порівнянні з минулим роком на тлі збереження високого попиту на такі моделі, як Renault Clio, Captur і Sandero, Nissan X-Trail / Rogue і Sentra / Sylphy, Mitsubishi Eclipse Cross і Xpander.

У 2018 році також спостерігалося зростання продажів автомобілів з архітектурою CMF, яка є одним з основних напрямків розвитку середньострокового плану Альянс-2022. Сюди відноситься початок продажів Renault Kwid на нових зарубіжних ринках і збільшення виробництва пікапа Nissan Frontier, заснованого на спільній з Renault і Mercedes архітектурі.

Члени Альянсу спостерігали особливо високий попит на легкі комерційні автомобілі і серйозне зростання продажів Renault Kangoo, Master і Trafic, Nissan Navara і Terra, а також Mitsubishi L200/Triton. Основним напрямком стратегії Альянсу є максимальне збільшення синергій в рамках перехресної розробки і виробництва з метою збільшення продажів і ринкової частки ЛКА компаній-членів у всьому світі.

У 2018 р. Альянс продовжив приділяти пильну увагу автомобілям з нульовим викидом. Він лідирує в цьому сегменті з сукупними продажами в 724 905 електромобілів з 2010 р. завдяки попиту на Renault ZOE і Nissan LEAF та інші електричні моделі.

Якщо брати компанії Альянсу окремо, то Groupe Renault в 2018 календарному році збільшила продажі на 3,2% до 3 884 295 од. Nissan Motor Co. Ltd. продала в 2018 році 5 653 683 автомобілів у всьому світі (-2,8%). Mitsubishi Motors Corporation продала 1 218 897 автомобілів у всьому світі, що на 18,3% більше, ніж в минулому році.

Реалізація шестирічного плану Альянсу-2022

В рамках середньострокового плану Альянс-2022 в Renault-Nissan-Mitsubishi як і раніше очікують, що до кінця 2022 р. щорічні синергії перевищать 10 млрд доларів. Компанії також планують підвищувати уніфікацію і випустити дев’ять мільйонів автомобілів на чотирьох загальних платформах. План також передбачає збільшення використання загальних силових установок до 75% від усіх продажів. Крім того, протягом періоду дії плану буде випущено 12 нових електромобілів з нульовим викидом, а також 40 автомобілів з різним рівнем автономності.

10 найбільших ринків Альянсу

КраїнаСукупні продажі
Китай1,920,541
США1,611,952
Франція763,984
Японія727,823
Росія648,795
Мексика355,968
Німеччина343,656
Бразилія334,469
Італія277,941
Іспанія275,884

10 найбільших ринків Renault

КраїнаСукупні продажі
Франція689,788
Росія497,266
Німеччина235,609
Китай216,699
Бразилія214,822
Італія208,580
Іспанія189,480
Туреччина115,842
Аргентина114,348
Великобританія103,607

*викл Twizy

10 крупнейших рынков Nissan

КраїнаСукупні продажі
Китай *1,563,986
США1,493,877
Японія615,966
Мексика314,123
Канада149,117
Великобританія116,914
Росія106,138
Бразилія97,512
Іспанія72,943
Таїланд72,394

*вкл марку Venucia

 10 крупнейших рынков Mitsubishi Motors

КраїнаСукупні продажі
Індонезія146,805
Китай139,856
США118,075
Японія104,611
Австралія84,826
Таїланд84,560
Філіппіни65,894
Німеччина52,196
Росія45,391
Великобританія30,952

ПРО RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI:

Groupe Renault, Nissan Motor Company і Mitsubishi Motors становлять найбільший автомобільний альянс в світі. Це найбільш довгострокове і найефективніший транснаціональне партнерство в автомобільній галузі. У 2018 році держави-партнери разом продали більш 10,7 млн ​​автомобілів приблизно в 200 країнах. Головним пріоритетом для членів Альянсу є співпраця і максимальне збільшення синергій з метою підвищення конкурентоспроможності. У них діють чинні стратегічні угоди про співпрацю з іншими автомобільними групами, включаючи німецьку Daimler і китайський Dongfeng. Цей стратегічний альянс є лідером галузі з виробництва автомобілів з нульовим викидом і розробці передових технологій. У планах Альянсу впровадження систем безпілотного водіння, функцій і послуг автомобілів з мережевими можливостями для широкого діапазону доступних моделей.