X

Представлено економічний трактор на електротязі. З п’ятьма моторами

На сельскохозяйственной выставке Agrama 2018 в Берне швейцарская компания Sepp Knüsel, выпускающая агротехнику под брендом Rigitrac, показала прототип экономичного трактора Rigitrac SKE 50 Electric на электротяге.

Інформації про конструкцію трактора Rigitrac SKE 50 Electric, на жаль, поки що небагато. Але та, що відома, надихає.

Озвучено, що трактор оснащений п’ятьма електродвигунами потужністю по 33 кВт кожен – по одному мотору на колесі, і ще один для живлення гідравліки. Електрика йде від 85-кіловатного генератора, який приєднаний безпосередньо до 124-сильного дизельного двигуна.

Акумуляторна батарея має ємність 80 кВт, яких вистачає на 3-6 годин безперервних робіт залежно від їх інтенсивності. Підзарядка батареї також можлива за рахунок встановлених на даху трактора фотогальванічних елементів.

Читайте також:
8 крупнейших производителей тракторов 2018 года

Акумуляторна батарея розташована в тракторі таким чином, що усуває необхідність використання противаги. Також трактор Rigitrac SKE 50 Electric оснащений системою телематики, що передає інформацію про ефективність використання техніки, її простій та заряд батареї на сервер компанії Sepp Knüsel.

За запевненням виробника, витрати на експлуатацію трактора Rigitrac SKE 50 Electric порадують будь-якого власника, адже вони на 34% нижчі, ніж на експлуатацію аналогічного трактора, що працює на дизелі.

Призначена машина для застосування у фермерському господарстві, тваринництві та для виконання комунальних робіт.

З ціною на трактор поки що теж нічого не зрозуміло. Її ще не оголосили, але вона явно буде вищою, ніж у традиційних тракторів на ДВЗ. Однак, на думку розробника, низькі експлуатаційні витрати цю різницю швидко окуплять.

На думку експертів, які побачили новий швейцарський трактор, саме за такими машинами – майбутнє агротехніки. Тенденція до збільшення потужності тягових машин висуває до трансмісії такі вимоги, задовольнити які за допомогою звичайних східчастих механічних передач майже неможливо. А застосування гідромеханічних та інших неелектричних безступінчатих передач часто пов’язане з труднощами їх виробництва і експлуатації. Найбільш повно цим вимогам відповідає електромеханічна трансмісія. Це дає підстави стверджувати, що у гібридних тракторів велике майбутнє.

Читайте також:
Новые тракторы Deutz-Fahr показаны в Украине (видео)