Mercedes назвав причину відмови від великого запасу ходу електрокарів
Електромобілі поступово виходять на перший план у світі автомобільних новин. У цьому середовищі Tesla є своєрідним піонером у секторі сучасних EV і пропонує найбільш далекобійні електрокари, але тут ми нічого нового вам не повідомили. А що ж інші, приміром Mercedes?
Цей німецький бренд готується випустити на ринок свій довгоочікуваний електромобіль — кросовер Mercedes EQC. Ми з вами знаємо про нього майже все. Але тепер компанія поділилася цікавою інформацією. Підводячи до цього, почнемо з даних про запас ходу.
Електричний кросовер Мерседес здатний подолати 417 км на одній повній зарядці відповідно до WLTP. Це цифра, з якою цілком можна працювати, але все-таки варто дочекатися вердикту EPA — їхні дані практично повністю відповідатимуть реальному режиму експлуатації.
Проте 80-кіловатний батарейний блок Mercedes EQC не використовує весь свій ресурс. Річ у тім, що компанія хоче запропонувати покупцям електромобіль, який не загориться і не вибухне. Дуже ввічливо, правда?
Тому за основу взяли безпеку, надійність і довговічність. Мерседес не хоче брати участі в перегонах на дальність, намагаючись все ж запропонувати гідний варіант. Погодьтеся, близько 350 реальних км (прогноз) — гідний показник для сучасного авто, якщо робити знижку на електричний привід.
Не таємниця, що літій-іонні батареї поводяться стабільно, передбачувано і служать довше, якщо їх не заряджати повністю і не розряджати в нуль. Тому такі виробники, як Mercedes і Audi зі своїм e-tron quattro блокують частину ємності батарей, яка залишається недоступною для використання. Вважається, що споживач при цьому втрачає не так багато — близько кількох десятків кілометрів. Ймовірно, це нормальна плата за надійність і довговічність.
Інше питання — кому потрібен електромобіль з прицілом на довгу стабільну службу, якщо упродовж найближчих років виробники обіцяють нам багаторазово збільшити запас ходу завдяки технологіям, щоб автомобілісти могли пересісти на далекобійні електрокари нової хвилі?
Хоч би там як, прагнення до створення безпечних і надійних транспортних засобів можна тільки схвалити. Адже це допомагає компаніям працювати над власним іміджем, та й покупці залишаються в плюсі.