![](https://www.autocentre.ua/wp-content/uploads/2019/09/3077573-871x572-c-default.jpg)
Новий УАЗ Профі – важкий випадок (фото)
Одразу скажемо, що цей тривісний УАЗ Профі з подовженим вдвічі кузовом аж ніяк не гаражна саморобка, а машина, зроблена безпосередньо на Ульяновському автозаводі. Невже УАЗ запустить у виробництво таке диво? Виявляється, що такі довгоміри підприємство випускає поштучно для своїх внутрішньозаводських перевезень.
Ось, наприклад, схожі тривісники свого часу було зроблено на базі моделі УАЗ Карго, яку вже зняли з виробництва, повідомляє drom.ru
![](https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2019/09/111.jpg)
Тривісний УАЗ Profi має кузов, який удвічі довший за стандартний.
![](https://www.autocentre.ua/wp-content/uploads/2019/09/3077575.jpg)
Тривісна вантажівка на базі УАЗ Карго для внутрішньозаводських перевезень.
Однак диму без вогню не буває. Підприємство все ж готує до випуску подовжений УАЗ Профі. Щоправда, звісно, не тривісний, а звичайний двовісний, зі збільшеною на 65 см колісною базою і подовженою на один метр (до 4,09 м) бортовою платформою. При цьому габаритна довжина всього авто досягне 6,9 м. Експериментальний зразок такої машини був представлений цієї весни.
![](https://www.autocentre.ua/wp-content/uploads/2019/09/3077579.jpg)
Машина зі збільшеною колісною базою і подовженим на метр кузовом готується до серійного виробництва.
Крім того, автозавод працює над УАЗ Профі підвищеної вантажопідйомності – з новим, двосхилим мостом, який імовірно перейде сюди від Ford Transit. Машина також відрізняється посиленою рамою і підвіскою. Точно не відомо, скільки зможе перевозити такий «уазик». Нагадаємо, що вантажопідйомність серійного УАЗ Профі заявлена на рівні 1,5 т.