Flixbus запустить між містами Європи водневі автобуси
Оператор Flixbus анонсував співпрацю з компанією Freudenberg Sealing Technologies (FST) у сфері запуску міжміських автобусів, що працюють на водні. Зазначимо, що Flixbus нещодавно запустив три електричні автобуси китайських марок BYD і Yutong на маршрути: у Франції – між Парижем і Ам’єном, і в Німеччині – між Франкфуртом і Мангеймом.
Сьогодні повним ходом йдуть переговори з виробниками для створення водневих автобусів із запасом ходу щонайменше 500 км, щоб вони могли нарівні конкурувати з дизельними автобусами Євро-6. При цьому дозаправка воднем повинна займати не більше за 20 хвилин.
Важливу роль у співпраці Flixbus і FST зіграє фінансова підтримка в рамках “національної інноваційної програми з водневих паливних елементів” (National Innovation Programme Hydrogen and Fuel Cell Technology). Відзначимо, що компанія FST займається розробкою паливних елементів fuel cells з середини 90-х. Крім того, FST в 2018 році придбала виробника паливних елементів і отримала частку в американського виробника батарей XALT Energy.
Раніше цього року Ballard Power Systems анонсувала створення спільного підприємства.
H2Bus разом з компаніями Everfuel, Wrightbus, Hexagon Composites, Nel Hydrogen і Ryse Hydrogen. У його планах розробка водневого автобуса ціною до 375 тис. доларів – йдеться про одноповерхову машину. Сьогодні для виробництва 600 автобусів вже виділено грант у розмірі 40 млн євро в рамках європейської програми Connecting European Facilities (CEF). Остання ставить за мету вихід на ринки Данії, Латвії та Великої Британії по 200 одиниць водневих автобусів вже до 2023 року.