КАМАЗ із двигуном Scania в 1000 к.с. (відео)
Ми вже писали про цікавий проект AcademeG зі встановлення кабіни ЗІЛ-130 на ходову BMW X5M. Тепер у хлопців з’явилася нова ідея – запхати топовий двигун Scania V8 під кабіну старого самоскида КАМАЗ-5511.
Спочатку, за словами творців проекту, двигун Scania V8 робочим об’ємом 16,5 л розвивав 630 к.с. і 2500 Нм максимального крутильного моменту. Однак мотор пройшов доопрацювання, і з нього вдалося зняти 1000 к. с. і 3500 Нм. Коробку взяли, зрозуміло, рідну “сканійську” – механічну, 16-ступінчасту. Все це ледве запхали під тісну кабіну. Причому на місці стандартного радіатора встановили радіатор інтеркулера, а основний радіатор розташували за кабіною зовні.
Самоскид для полегшення ваги позбувся кузова і гідравліки підйомного механізму. Ободи задніх двосхилих коліс приварили до проміжних кілець, щоб вони не прослизали при різкому гальмуванні. Також були посилені і промені маточин спеціальною арматурою.
На дороги загального користування виїжджати на монстрі поки що не ризикнули. Машину загнали на гоночний трек, де і вирішили з неї вичавити максималку. У підсумку вдалося розігнати до 140 км/год, однак це за спідометром. Реальна ж швидкість була лише 63 км/год. Після декількох спроб розгону з місця «газ в підлогу» показник від 0 до 60 км/год вдалося довести до 7,0 с. При цьому розгін проводився з 12-ї передачі – на 6-й з верхньою половинкою. Однак момент дозволяє досягти 7 секунд і при розгоні до «сотні». Чому ж КАМАЗ не їде?
Виявилося вся справа в невідповідних передавальних числах задніх мостів. Так що над ними ще треба попрацювати. Також творці хочуть замінити вільні диференціали на блокувальні, щоб можна було досхочу подрифтувати. Загалом стежимо за проектом КАМАЗ з двигуном Scania в 1000 “коней”.