Електромобіль MINI Cooper SE розсекретили одразу з цінами
Не можна сказати, що у BMW Group наразі великий послужний список електрокарів, але компанія постійно працює над його поповненням. Зокрема, це завдання покладено на новий MINI Cooper SE. Перший серійний електромобіль британського виробника!
Модель воістину довгоочікувана, але її постійно відкладали з різних причин. Не так давно ми дізналися про те, що в компанії ухвалили остаточне рішення вплутатися в електромобільну гонитву і представити свій перший погляд на новий чудовий світ альтернативного особистого транспорту. Власне, це і сталося. Перший електромобіль Міні вже тут, і ми знаємо про нього все, що нас цікавило.
Дизайн MINI Cooper SE
Новинка має дуже впізнаваний вигляд, але без жодних сумнівів можна сказати, що це і було у фокусі дизайнерів — зберегти відому на весь світ зовнішність.
Хоч там як, але без деяких змін не обійшлося. Увагу привертає оформлення фальшрадіаторної решітки, яка тепер радше – декоративна панель, і трохи перероблені бампери. Зовнішні дзеркала отримали нову, більш аеродинамічну форму, але навряд чи нам з вами це видно.
Найбільш помітним ідентифікатором електричної модифікації став яскравий колір окремих елементів, який залежно від своїх уподобань ви можете назвати як жовтим, так і зеленим. І не забувайте про нові колісні диски оригінального дизайну — виглядають незвично.
Практичні городяни оцінять збільшений майже на 2 см дорожній просвіт. Погодьтеся, це корисно в будь-якій ситуації. Особливо якщо це MINI.
Інтер’єр MINI Cooper SE
Всередині теж відбулося не так багато змін. Головні з них – електронне гальмо стоянки і невеликий 5,5-дюймовий цифровий щиток приладів. Мультимедійна система з екраном на 6,5 або 8,8 дюймів доступна з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. У господарстві згодиться і бездротова зарядка для смартфона, а під настрій водій зможе обрати один з чотирьох режимів руху.
Технічні характеристики MINI Cooper SE
Найцікавіший і водночас передбачуваний момент – технічна начинка. Силова установка автомобілю дісталася від BMW i3S, подобається вам це чи ні. З іншого боку, погодьтеся, було б нерозумно розробляти щось нове при живому-то електромоторі іншої компактної моделі!
Потужність 184 к.с. (270 Нм) забезпечує бадьорий розгін до 100 км/год за 7,3 с. Батарейний блок ємністю 32,6 кВт⋅год обіцяє запас ходу в 235-270 км.
11-кіловатна зарядка дасть змогу заповнити енергію за 3,5 год., але станція на 50 кВт зарядить батарею на 80% лише за 35 хв. А загалом пропозиція вийшла недешевою – у Великій Британії з урахуванням державних субсидій базова ціна становить 24 400 фунтів стерлінгів (близько 30,4 тис дол.). Топовий варіант обійдеться в 30 400 фунтів.