Як паркували авто у великих містах у минулому столітті (фото)
Ми з вами звикли, що в багатоповерховому паркінгу, за великим рахунком, немає нічого незвичайного. Примітивна стійко-балкова система, рампа, сходи. Навіть автоматизовані механізми-каруселі не викликають такого вже й захоплення.
Але все це автомобілісти використовували вже сто років тому. Іноді й більше. Виходить, що в момент бурхливого розвитку автомобільної промисловості, людство доволі скоро зіткнулося з проблемою браку вільного місця.
Уже на початку тридцятих років у пресі називали однією з головних причин утримання потенційних покупців від придбання особистого автомобіля проблеми з парковками. При тому, що вже на той момент в багатоповерхових гаражах не було нічого незвичайного.
У Парижі, наприклад, ще в 1905 році продемонстрували роботу частково автоматизованої багатоповерхової парковки. На поверх автомобілі піднімали за допомогою великого підйомника. Але безпосередньо на паркувальне місце машину в ручному режимі «штовхали» працівники.
Звісно, повноцінного розквіту повністю автоматизованих паркінгів ще треба було почекати. Тому дуже популярними були звичні вже багатоповерхові гаражі. Як цей Le Marbeuf в Парижі, 1930 рік.
Пізніше в моду увійшли ті самі паркінги-каруселі, які куди ефективніше витрачали дороге місце у великих містах. Дивно, але окремі компанії завдяки використанню таких механізмів, примудрялися вибудовувати паркінги місткістю понад 1000 автомобілів. З недоліків — довгий час очікування своєї машини. Нижче на фото — Чикаго, 1936-41 рр.
Так відобразили свій погляд на парковку майбутнього в компанії Nash Motors, 1933 рік:
Багатоповерхове будівництво великих паркінгів зачепило і Європу. Італія:
…Німеччина:
Можна було «вантажити» автомобілі один на одного і таким чином, за допомогою встановлення на доволі примітивні стелажі. Але такий спосіб годився тільки для невеликих і відносно легких машин.