Новинки Mitsubishi 2019: ASX з інакшим обличчям і особливий L200
На Женевському автосалоні Mitsubishi представила декілька новинок. Вступивши до альянсу Renault-Nissan, японський автовиробник продовжує дотримуватися власної філософії та підганяє весь свій модельний ряд під новий корпоративний стиль.
Mitsubishi ASX 2020
Найменший кросовер Мітсубісі знову оновився. Цього разу ASX, мабуть, зазнав найбільших змін за весь свій життєвий термін. Тепер він виглядає майже як улюбленець багатьох – динамічний Mitsubishi Eclipse Cross.
Тут ми бачимо нову дворівневу головну оптику, оформлення фальшрадіаторної решітки і фірмові хромовані розчерки. Ззаду з’явилися ліхтарі з новою ефектною графікою та інший бампер. Виглядає сучасно і навіть трохи агресивно — це допоможе привернути увагу молодої аудиторії.
Оновилася і панель приборів — тепер на ній красується 8-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, яка підтримує оноволену синхронізацію із смартфоном.
На ринок новий кросовер виходить з 2-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном, що агрегатується з 5-ступінчастою МКПП або 6-ступінчастим варіатором із спортивним режимом. На вибір будуть доступні системи переднього і повного приводу.
Mitsubishi L200 2020
Пікап Міцубісі в європейській специфікації також відвідав Женевський автосалон. Ви вже бачили цей автомобіль раніше. «Вантажівка» також приміряла на себе новий дизайн, який дає змогу виглядати дуже динамічно. Такі автомобілі останнім часом набирають обертів на європейському ринку, а в Україні ця модель завжди мала високий попит.
Та ж двоповерхова передня оптика і складна конфігурація передньої решітки у поєднанні з пухкими колісними арками створюють бойовий вигляд.
На автошоу пікап був в особливій версії Mountain Rescue. Від стандартної моделі її відрізняють наклейки, лебідка, додаткова зовнішня світлотехніка і чорні глянсові акценти.
Інтер’єр пікапа також помітно змінився — покращилися матеріали обробки і з’явилася система кругового огляду, що дозволяє побачити автомобіль з висоти пташиного польоту. Крім того, тепер Л200 оснащують новою системою запобігання зіткненням і системою моніторингу сліпих зон.
Під капотом — недавно розроблений 2,2-літровий дизельний двигун, що працює в парі з 6-ступінчастими механічною або автоматичною КПП. Система повного приводу пропонує вибір між режимами руху по гравію, снігу і багнюці, піску, каменю. На європейський ринок японська новинка вийде наприкінці літа 2019 р.