Нова спонсорська угода: Компанія Bosch названа офіційним партнером Чемпіонату ABB FIA Формули Е
Цей крок підкреслює мету компанії стати лідером в сфері електромобільного транспорту. «Компанія Bosch – це надійний партнер електромобілебудування, і ця позиція зараз також відображається в нашому статусі офіційного партнера Формули E», – говорить д-р Маркус Хейн, член правління компанії Robert Bosch GmbH. Партнерство з гоночною серією охоплює широке коло спільних проектів у сфері реклами на гоночних трасах, в Інтернеті та на телебаченні.
«Ми з великим задоволенням вітаємо компанію Bоsch у чемпіонаті ABB FIA Формули E в якості нашого офіційного партнера», – говорить Алехандро Агаг (Alejandro Agag), засновник і генеральний директор Формули E. «Компанія Bоsch є одним із провідних постачальників автомобільних компонентів із загальновідомим і визнаним ім’ям – і перехід до формули E, це, безумовно, великий крок. Важко уявити більш природний союз – враховуючи давні традиції компанії стосовно автоспорту та досвід у галузі електрифікації, автоматизації та забезпечення можливості підключення до мережі. На мій погляд, ці базові елементи є ключовими для майбутньої міської мобільності та разом з усіма нашими партнерами ми можемо колективно посприяти прискоренню переходу на електричний привід».
Проте, для компанії Bosch партнерство з чемпіонатом електромобілів виходить за рамки чистого спонсорства: в якості офіційного партнера компанія може стати ближче до глядачів, а також до своїх клієнтів. Сьогодні у Формулі Е представлені всі найбільші автомобільні компанії. Участь компанії Bosch у серії гонок є продовженням власних традицій автоперегонів: постачальник технологій та послуг є давнім партнером чемпіонату DTM, а також джерелом численних прототипів та гоночних автомобілів для Чемпіонату світу на витривалість. Прихід у формулу Е – це логічне доповнення діяльності компанії в автоспорті. «Компанія Bosch електрифікує силовий агрегат – на вулиці або в автоспорті» – говорить Хейн.
13 гонок, 12 міст, 5 континентів
Якщо говорити про Формулу Е, тут компанія Bosch зосереджується на серії змагань всесвітнього масштабу, які пропонують привабливі технології та маркетингову платформу. Змагання проводяться по всьому світу на гоночних трасах, розташованих в центральних частинах міст. Щоб почати свій п’ятий гоночний сезон 15 грудня 2018 року, 22 електромобілі стартуватимуть в місті Ед-Дірійя у Саудівській Аравії, і саме там логотип Bosch вперше з’явиться на трасі. «Яскраві міста, захоплені шанувальники та електричні боліди – така хвилююча атмосфера ідеально підходить для нашої діяльності в автоспорті», – говорить Клеменс К. Кребс (Clemens K. Krebs), керівник департаменту маркетингових комунікацій Bоsch Mobility Solutions.
Пристрасть до перегонів
Навряд чи можна знайти компанію, корпоративна історія якої так тісно переплітається з автоспортом: компанія Bоsch здобула перші перемоги зі своєю власною технологією ще в 1901 і 1903 роках. З того часу компанія також використовує свої гоночні успіхи для маркетингових цілей. Торгова марка Bоsch невіддільна від чемпіонату DTM з моменту його відродження у 2000 році. Всі гоночні автомобілі в автоперегонах класу Туринґ демонструють найновіші технології компанії. З 2006 по 2012 рік дизельні і дизель-гібридні автомобілі займали перші місця в легендарній гонці «24 години Ле-Мана» Чемпіонату світу на витривалість – на цих автомобілях також завжди були встановлені технології Bosch. Завдяки повністю електричним силовим агрегатам, боліди Формули Е є практично безшумними. «Незалежно від типу силового агрегату, автоспорт є частиною концепції Bоsch DNA», – говорить Кребс.
Bosch в Україні
Група компаній Bоsch працює на українському ринку з 1993 року і є найбільшим постачальником рішень для автомобільної промисловості і вторинного ринку запчастин, а також промислової і побутової техніки.
Продажі Bоsch в Україні в 2017 фінансовому році склали 74 млн євро. Чисельність персоналу компаній становить понад 370 осіб (за даними на 31.12.2017 р). У Львівській області розташований завод з відновлення автомобільних стартерів. У Києві діє сервісний центр Bosch з обслуговування та ремонту електроінструментів. У 2009 для співробітників автосервісних майстерень відкрито навчальний центр Bosch. У 2012-2013 р.р. у Львові, Одесі та Харкові на базі технічних вузів створений навчальні центри «Академії Bоsch»
Bosch в світі
Група компаній Bоsch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 402 000 співробітників по всьому світу (дані на 31.12.2017 р). У 2017 році продажі компанії склали 78100000000 євро. Діяльність Групи компаній Bоsch ведеться по чотирьом бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Енергетика і будівельні технології. Bosch, як лідер серед IoT-компаній, пропонує інноваційні рішення для «розумного будинку»,
«Розумних міст», підключеної мобільності і підключеного виробництва. Компанія використовує свою експертизу в сенсорних технологіях, програмному забезпеченні, послуги і можливості власного хмарного сервісу, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічна мета групи компаній Bоsch – впроваджувати інноваційні продукти і послуги в сфері IoT. Bosch підвищує якість життя по всьому світу завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючими рішеннями, «винайденими для життя». До Групи компаній Bosch входять Robert Bоsch GmbH і більше 440 дочірніх
і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже у всіх країнах світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 64 500 працівників майже в 125 містах по всьому світу. Компанія Bosch покращує якість життя завдяки розробці інноваційних технологій з широким спектром можливостей і рішень, «винайдених для життя».
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і https://www.facebook.com/BoschUA/