Квалификация Гран При США: Ferrari проснулась
Після завершення літньої перерви продовжилася гонка озброєнь, яку виграла Mercedes. Скудерія також привозила оновлення, але вони швидше заважали розвитку боліда. Це було визнано і від деяких нових деталей вирішили відмовитися в США. Як результат – реальна боротьба за поул.
Чисто з практичної точки зору Феттель не міг претендувати на поул, оскільки на практиці припустився чергової помилки та порушив швидкісний режим під час появи червоних прапорів. З цим покаранням не погодилися навіть суперники німця, оскільки правила в деяких моментах виглядають дивно, проте… Ніхто штраф не скасував, тому Феттель претендував максимум на четверте місце на старті.
Але у пілота Ferrari не зник запал. Він реально намагався переграти Льюіса Хемілтона, який чимдуж хотів здобути чистий поул на «домашньому» етапі. Британець на попередніх етапах разом із командою нарешті зрозумів власний болід, що було фундаментом для успішних виступів, у той час як суперники мали різні проблеми.
Проте в Остіні Ferrari та Mercedes повернулися до щільної боротьби, яка тривала протягом більшої частини сезону. Можливо, це сталося через фактично зіпсовані перші практики, які пройшли на вологій трасі, але як би там не було – боротьба за поул вийшла цікава. Той момент, коли реально все вирішували частки секунди.
Хемілтон зрештою виграв поул. Причому, не в менш захопливому стилі, як це було в Сінгапурі, наприклад. Британець вкотре зібрався та видав дуже гарне коло. Про це свідчить принаймні перевага над Валттері Боттасом, який у кваліфікації поступився пілотам Ferrari.
А про гарну форму Скудерії у свою чергу свідчить результат Кімі Райкконена, який програв Феттелю лише 0,009 секунди, але стартуватиме другим. До того ж, фін розпочне гонку на гумі Ultrasoft, у той час як Хемілтон та інші фаворити – на Supersoft. Завдяки цьому на першому відрізку може бути цікава боротьба між Райкконеном та Хемілтоном.
Феттель стартуватиме лише п’ятим – позаду Даніеля Ріккардо на Red Bull, який був далеким від боротьби за поул. Ще гірша ситуація була у його напарника Макса Ферстаппена. Нідерландець дуже невдало заднім колесом зачепив бордюр, через що у першому сегменті зламав підвіску. Він пройшов до Q2 завдяки попередньому швидкому колу, але у другому сегменті просидів у боксах – у кваліфікації він став лише 15-м.
Черговий трилер був у боротьбі середняків. Тут найкращим став Естебан Окон на Force India, який випередив Ніко Хюлькенберга. Проте німець може бути задоволеним, оскільки він дозволив Renault стартувати поперду Haas. Ромен Грожан на старті буде одразу за ним, тому є шанс побачити очну боротьбу команд, які претендують на четверте місце у Кубку конструкторів.
У свою чергу Force India може набрати багато очок, що може допомогти підтягнутися до McLaren у боротьбі за шосту позицію. А Шарль Леклер на Sauber змагатиметься за очки, які дуже цінні у боротьбі з Toro Rosso за восьме місце. Хіба не весело?