Сніг може відірвати спойлер, розбовтати колеса та закип'ятити мотор
Критична глибина снігу для кожної моделі автомобіля своя, але певну небезпеку на дорозі може нести вже шар, по товщині порівнянний з кліренсом машини. При русі за такою цілиною слід виявляти обережність, а після подолання подібної ділянки потрібно якийсь час уважно стежити за поведінкою машини та показаннями приладів. Адже сніг, такий білий і пухнастий на вигляд, може принести автомобілісту ряд неприємностей.
Загроза пошкодити кузов та агрегати
Під невкатаним м’яким сніжком можуть ховатися бордюри і велике каміння, про яке можна пом’яти пороги, а то й пошкодити розташовані під днищем агрегати. На щастя, ями не такі страшні: по глибокому снігу не їздять швидко, та й сам сніг виступає непоганим «амортизатором», тому ймовірність пом’яти диски коліс відносно невелика.
Відірвані бампери та спойлери
Більш-менш щільний глибокий сніг може спричинити поломку або втрату пластикових щитків та аеродинамічних екранів, що прикривають днище сучасних автомобілів. Також на зимових дорогах часто страждають пластикові спойлери, розташовані під переднім бампером – адже вони призначені загребати не сніг, а менш щільне повітря.
Забита вихлопна
Рухаючись заднім ходом, нескладно випадково упертися кормою в кучугуру і забити вихлопну трубу сніговою пробкою. Якщо вона виявиться щільною, двигун зупиниться. Також під час руху в снігу (частіше заднім ходом) можна забити простір над захистом двигуна. Підтаявши від мотора, а потім замерзнувши, жорсткий сніг передаватиме вібрації від двигуна на кузов автомобіля.
Вібрація коліс
Маневрування в пухкому снігу призводить до налипання спресованої снігової маси на обода колісних дисків – особливо це характерно для внутрішньої сторони коліс, де «полиця» диска значно ширша. Якщо такі примерзлі сніжні грудки будуть розташовані по колу несиметрично, вони можуть спричинити значний дисбаланс колеса.
Перегрів через сніг у радіаторній решітці
При їзді незайманою цілиною сніг через повітрозабірники може забити простір перед радіатором двигуна. Якщо при цьому змушувати двигун працювати у важких умовах – приміром, під час буксування, мотор можна перегріти з усіма наслідками, деякі з яких дадуть про себе знати через час.