Кваліфікація Гран Прі Німеччини: спустошення чемпіона
Цього ж сезону на трьох Гран Прі поспіль проблеми виникають у його головного конкурента – Льюіса Хемілтона. Спершу був технічний збій в Австрії, потім на старті в Британії його підбив Кімі Райкконен на Ferrari, а в Німеччині – нові «пригоди».
У Mercedes взагалі виникли дві серйозні проблеми цього року. Перша з них – прийняття стратегічних рішень протягом гонки. Друга була досить несподівана – слабка надійність. Особливо все загострилося після впровадження другої специфікації двигуна. Та ж сама Австрія, коли із боротьби вибув ще й Валттері Боттас, а ось тепер у Хемілтона відмовила коробка передач у кваліфікації в Німеччині. Причини можуть бути різними – наприклад, через сильний стрибок після виїзду за межі першого повороту. І хоча пілот каже, що проблеми з гідравлікою виникли ще до цього моменту, насправді зараз це не дуже важливо. Головне – британець стартуватиме з хвоста пелотону.
Йому ще «пощастило» з тим, що позаду буде Даніель Ріккардо на Red Bull, який нахватався штрафів через заміну силових елементів. Тому Хемілтон формально може розраховувати на п’яте місце в гонці. А якщо йому пощастить так само, як в Британії, то може буде й кращий результат.
А паралельно з цим подарунком долі скористався Феттель, який взяв поул у напруженій боротьбі з Боттасом та Райкконеном. Фінальне коло німця стало визначальним, і якби він не покращив результат, то був би на старті лише другим.
Тому позиція у Феттеля ідеальна для того, щоб збільшити перевагу у чемпіонаті. Але поки що це лише теорія. Навіть у подібних випадках хід гонки може піти не на користь гонщику Ferrari, тому треба все втримати під контролем.
На жаль, у боротьбі не було Red Bull. Макс Ферстаппен був далеким від поулу, а про Ріккардо вже сказано – він ні на що не претендував.
Haas «на поулі»
Свої переможці були й у боротьбі за четверте командне місце. Команда Haas знову заробила максимальний результат – обидва її пілоти стартуватимуть одразу позаду фаворитів. До того ж, це не четвертий ряд, як це буває у звичних умовах, а одразу третій, враховуючи проблеми Хемілтона та Ріккардо.
Магнуссен та Грожан, як і в Британії, знову поруч на старті. Залишається здогадуватися, як команда проситиме їх уникати дрібниць. Швидкість у боліда та пілотів є, але губити очки вже заборонено. Тим паче, одразу за ними будуть два пілоти Renault, які з радістю скористаються подарунками долі. Ніко Хюлькенберг та Карлос Сайнс значно стабільніші за конкурентів з Haas, тому не буде здивування, якщо вони знову вичавлять максимум.
Але позаду ще буде й Шарль Леклер, який став дев’ятим у кваліфікації. Цим вже нікого не здивуєш. І ніхто не здивується, якщо він знову заробить очки.