Гран Прі Австрії: Ферстаппен in, Mercedes out
Але сталося не так, як гадалося. Вже на першому колі Mercedes змушена була захищати свої два перші місця. З горем пополам це їй вдалося зробити, але все могло завершитися інакше. Валттері Боттас минулого року на межі фальстарту розпочав гонку і залишився на першому місці, але цього разу він рушив із місця не так вдало. Добре, що це вдалося зробити Льюісу Хемілтону, який і стримав позаду Кімі Райкконена.
Фін стартував на м’якішій гумі і мав невелику перевагу, але британець не пропустив його вперед. Пілот Ferrari зробив другу спробу у третьому повороті, але помилився та проїхався за межами траси. І хоча в той момент він не втратив позицію, але далі було гірше: впершу Боттас дивом проскочив уперед, а потім ще й Макс Ферстаппен трохи зачепив Кімі і пройшов його.
Mercedes зберегла дві перші позиції і планувала контролювати ситуацію, але в один момент все пішло шкереберть. Момент перший – схід Валттері Боттаса через відмову коробки передач. Судді оголосили режим віртуальної машини безпеки. Добре, що в гонці залишався Хемілтон, але командний місток припустився помилки і не закликав британця на піт-стоп, як це зробили всі головні переслідувачі.
Британець опинився у невигідному становищі. У нього була перевага над Ферстаппеном лише у 13 секунд, чого не було достатньо для безпрограшного піт-стопу в нормальних умовах.
Британець залишався на трасі ще десять кіл, після чого заїхав в бокси і повернувся на трасу лише на четвертій позиції. Ну а раділи в цьому Red Bull. Окрім того що Ферстаппен був першим, на друге місце вийшов Даніель Ріккардо, який скористався помилкою Райкконена та проскочив фіна.
На домашньому етапі Red Bull почала претендувати на дубль, але й у неї не обійшлося без проблем. На боліді Ріккардо почала сильно зношуватися задня ліва шина: спершу австралієць втримував пристойний темп, але потім змушений був скласти зброю і заїхав на додатковий піт-стоп.
Поки Ріккардо втрачав час, за ним їхали Райкконен, Хемілтон, а потім цю групу наздогнав Феттель, який втратив трохи часу через невдалий старт. Одразу після того як Ріккардо рушив у бокси, Феттель пішов в атаку на Хемілтона – і перед третім поворотом пройшов його.
Таким чином, Ferrari несподівано для себе почала претендувати на подвійний подіум і, до того ж, намагалася переслідувати Ферстаппена. Позаду ж них було багато втрат: спершу вибув із боротьби Ріккардо, а за декілька кіл до фінішу – ще й Хемілтон! Для Mercedes це була катастрофа: омріяний дубль перетворився у втрату лідерства в обох заліках чемпіонату!
І якщо Mercedes багато втратила, то, відповідно, інші багато здобули. Ферстаппен після серії невдач став четвертим переможцем цього сезону. Із топ-6 пілотів не перемагали лише два фіни Боттас та Райкконен.
Виграв і Феттель, який багато втратив у Франції, але доля йому усміхнулася вже на наступному етапі і він повернувся у лідери сезону.
А у «другому класі» була своя перемога у команди Haas. Ромен Грожан нарешті здобув перші очки в сезоні. І одразу 12 – він фінішував за трійкою лідерів.
Позаду нього був напарник Кевін Магнуссен. Четверте та п’яте місце Haas вивели її на п’яте місце у Кубку конструкторів і дозволили наблизитися до Renault, яка провалилася у Австрії: у Ніко Хюлькенберга згорів двигун, а Карлос Сайнс навіть у хаосі не зміг потрапити до Топ-10.