Гран Прі Китаю: широка посмішка долі Ріккардо
Головним було – прийняти вдалі рішення та не проґавити рухи конкурентів. Це було в теорії, проте перед стартом ніхто не знав, що подібні рухи дійсно матимуть вирішальне значення.
На старті Себастьяну Феттелю довелося захищатися від Кімі Райкконена. Фін рушив із місця краще, і якби Себ не був його напарником, то атакував би значно активніше. Але замість цього він опинився у невдалому місці та пропустив (як і в Бахрейні) Валттері Боттаса.
Крім того, Райкконен вже у шостому повороті програв позицію і Максу Ферстаппену. Ferrari та Mercedes стартували на Soft, тому нідерландець скористався тим, що був на м’якішій гумі та одразу випередив Льюіса Хемілтона та Райкконена.
Попри бурхливий початок, далі була традиційна позиційна боротьба, яку оживила перша серія піт-стопів. Спершу зупинилися два боліди Red Bull, які перевзулися у Medium, а колом пізніше це ж саме зробив Боттас.
Дві Ferrari вийшли вперед, але явно проґавили момент для свого піт-стопу. Боттас поїхав на дві секунди швидше Феттеля – і коли німець зупинився за два кола, було вже запізно: Валттері опинився попереду Себастьяна. На трасі залишився Райкконен, який намагався стримати Боттаса, але Феттель лише наздогнав його, проте мови про реальну атаку не йшло. У свою чергу Райкконен затримався на трасі настільки, що після піт-стопу взагалі став лише шостим.
Здавалося, лідери так і доїдуть до фінішу, але на 30-му колі (майже посеред дистанції) зіштовхнулися два боліди Toro Rosso: П’єр Гаслі зачепив Брендона Хартлі у шпильці. І це при тому, що навіть на очки вони не претендували.
Уламки на трасі призвели до появи машини безпеки. У цей момент пілоти Red Bull були в кінці кола та одразу пірнули в бокси за свіжим Soft. Перед рестартом Ферстаппен був четвертим, а Ріккардо – шостим.
Оскільки пелотон зібрався докупи, саме пілоти Red Bull стали фаворитами гонки. Ферстаппен та Ріккардо пішли в паралельні атаки на суперників, але нідерландець настільки поспішав, що почав робити непотрібні помилки.
Спершу він посеред кола атакував Хемілтона – замість того, щоб трохи зачекати, Макс зробив це у невдалому місці та опинився за межами траси і пропустив Ріккардо.
Даніель отримав реальний шанс на перемогу, але на відміну від напарника робив обдумані та чисті обгони. І за п’ять кіл атак пройшов всіх фаворитів! В тому числі і Боттаса. Австралієць отримав перед собою вільний трек та на кращій гумі без проблем довів справу до перемоги. За ним фінішував Боттас, який наприкінці дистанції стримав Райкконена.
А пригоди Ферстаппена продовжилися. Він атакував далі і також претендував на подіум, але при атаці на Феттеля перегальмував, зачепив німця – і обох розвернуло. Макс продовжував атакувати та знову пройшов Хемілтона, але 10-секундний штраф за зіткнення з Феттелем опустив його на п’яте місце.
Щодо Феттеля, то після аварії він повністю втратив темп. Німець пропустив ще й Ніко Хюлькенберга на Renault, а на передостанньому колі – Фернандо Алонсо на McLaren. На самому фініші його вже наздогнав Карлос Сайнс, але гонщику Renault не вистачило зовсім мало, щоб випередити лідера чемпіонату.
Renault стала найкращою із середняків. Запорукою успіху спершу була кваліфікація, а потім – вдалі дії у хаосі гонки. Алонсо зумів розділити пілотів французької команди завдяки вдалій появі машини безпеки – пілот McLaren вкотре здобув максимум у складних обставинах.
Результати Гран При Китая 2018
Поз. | Пiлот | Команда | Час | Очки |
1 | Риккардо | Red Bull | 1:35:36.380 | 25 |
2 | Боттас | Mercedes | +8.894s | 18 |
3 | Райкконен | Ferrari | +9.637s | 15 |
4 | Хэмилтон | Mercedes | +16.985s | 12 |
5 | Ферстаппен | Red Bull | +20.436s | 10 |
6 | Хюлкенберг | Renault | +21.052s | 8 |
7 | Алонсо | McLaren | +30.639s | 6 |
8 | Феттель | Ferrari | +35.286s | 4 |
9 | Сайнц | Renault | +35.763s | 2 |
10 | Магнуссен | Haas | +39.594s | 1 |
11 | Окон | Force India | +44.050s | 0 |
12 | Перес | Force India | +44.725s | 0 |
13 | Вандорн | McLaren | +49.373s | 0 |
14 | Стролл | Williams | +55.490s | 0 |
15 | Сироткин | Williams | +58.241s | 0 |
16 | Эрикссон | Sauber | +62.604s | 0 |
17 | Грожан | Haas | +65.296s | 0 |
18 | Гасли | Toro Rosso | +66.330s | 0 |
19 | Лекслер | Sauber | +82.575s | 0 |
20 | Хартли | Toro Rosso | сход | 0 |
Залiк пiлотiв
Пiлот | Очки |
Феттель | 54 |
Хемiлтон | 45 |
Боттас | 40 |
Рiккардо | 37 |
Райкконен | 30 |
Алонсо | 22 |
Хюлкенберг | 22 |
Ферстаппен | 18 |
Гаслi | 12 |
Магнуссен | 11 |
Вандорн | 6 |
Сайнс | 3 |
Эрiкссон | 2 |
Окон | 1 |
Кубок конструкторiв
Команда | Очки |
Mercedes | 85 |
Ferrari | 84 |
Red Bull | 55 |
McLaren | 28 |
Renault | 25 |
Toro Rosso | 12 |
Haas | 11 |
Sauber | 2 |
Force India | 1 |