Тест-драйв Volkswagen Touran: сімейні цінності
Останнім часом Volkswagen балує нас новими поколіннями своїх моделей. Нарешті настала черга головного сімейного авто в його лінійці – мінівена Touran. Друга генерація автомобіля суттєво змінилася, ставши довшою, ширшою і нижчою. Мабуть, єдине, що залишилося незмінним на нашому ринку – це вартість. Саме так, продовживши тенденцію з Golf, Polo і Passat, імпортер в Україні не став підвищувати ціну на нове покоління Touran. Його прайс у нашій країні стартує з позначки 766 091 грн, що в еквіваленті становить трохи менше за 30 тис. доларів. Звісно, тестовий Touran далеко пішов від цієї суми, адже, знову ж таки, згідно з традицією українського імпортера, в тестовий парк замовляють демо-машини фактично з повним набором різноманітних опцій. Це безбожно завищує вартість авто, однак демонструє весь його потенціал, а він тут величезний.
Фул для малюків
Статус сімейного автомобіля, безумовно, передбачає часте перевезення дітей, і для них забезпечено ексклюзивні опції. Наприклад, крісла, звичайні на вигляд, легким порухом руки перетворюються на дитячі. Вони мають пересувну подушку, яка піднімається вгору, а замість підголівника можна встановити захист голови маленьких пасажирів. Мені на всю процедуру переобладнання знадобилося менше хвилини. Та й у демонтованому стані підголівник займає значно менше місця, ніж повноцінне дитяче крісло. Більше того, для Touran можна замовити одразу два таких крісла, встановлені по краях другого ряду. Інша опція – антиалергенний захист: завдяки салонному фільтру, насиченому натуральним антиоксидантом (поліфенолом), у салоні відсутні різні спори, бактерії, пилок рослин тощо. І це далеко не все. Багатьом знайомі додаткові сферичні салонні дзеркала, завдяки яким можна стежити за малюками на задніх сидіннях.
Новий Volkswagen Touran демонстрУЄ максимальнЕ ПІКЛУВАННЯ ПРО маленьких пассажирІВ
У Touran «стеження» за малечею встановили за найсучаснішими канонами. Так, на другому ряду можна розмістити камеру GoPro, синхронізовану з мультимедійною системою, яка виводить зображення на центральний дисплей. А якщо замовити за $287 опціонну систему підсилення голосу, то батьків почують не лише на другому, а й на третьому ряду крісел. Працює вона просто: в передній панелі встановлено мікрофон, який через салонні динаміки транслює голос із переднього ряду на інші.
В Україні Touran другого покоління доступний з одним із двох двигунів: бензиновим 1,4 TSI (150 сил) або з турбодизелем 2.0 TDI (110 сил)
VW Touran помітно змінився в розмірах: він довший на 130 мм, ширший на 35 мм і нижчий на 15 мм. Завдяки збільшенню колісної бази на 113 мм в салоні набагато просторіше. Незважаючи на великі розміри, автомобіль став легшим, швидшим і економічнішим
Як опція в новому Touran є світлодіодна оптика. Задні LED-ліхтарі – $537, передні фари з поворотним світлом – $1465
Коли вже зайшла мова про третій ряд, зупинимося на ньому. Як і в минулому поколінні, Touran доступний у п’яти- і семимісному виконанні (опція). Залежно від комплектації додаткова пара крісел коштує від $790 до $970. Щодо тестової версії, то вона представлена в п’ятимісній конфігурації. Задній ряд тут зручний не лише дітям, а й дорослим. Кожне з крісел регулюється в поздовжньому напрямку й за нахилом спинки, і традиційно будь-яке з крісел другого ряду можна скласти або демонтувати.
У другому поколінні VW Touran також доступний в п’яти- і семимісній конфігурації
Як і більшість VW, новий Touran пропонує велику різноманітність у виборі мультимедійних систем, які можуть помітно підвищити вартість автомобіля. У базовій та середній версії мінівена Trendline і Comfortline встановлено найпростішу – Composition Touch з 5-дюймовим дисплеєм. У топ-версії – більш передова, з кольоровим дисплеєм аналогічного розміру. Традиційна вада всіх систем – відсутність USB-роз’єму, навіть у топ-версії моделі вартістю під мільйон гривень її немає.
Клімат-контроль із антиалергенною функцією штатний для максимальної комплектації Highline. У простіших версіях – кондиціонер
Бензиновий двигун 1.4 TSI доволі економічний: під час активної їзді містом він споживав менше ніж 9 л на 100 к
Гольфівський щиток приладів із великими і глибокими колодязями – взірець інформативності
Коробок передач три. 6-ступінчаста механіка пропонується для обох моторів. Роботи DSG відрізняються: для 1.4 TSI вони 7-ступінчасті, а для 2.0 TDI – 6-ступінчасті
Система безключового доступу – опція ($520) для всіх Touran
Як і в Golf 7, центральна частина торпедо трохи повернута до водія. Слот для дисків і SD-карт елегантно сховали у правій частині
Кліренс нового Touran у 171 мм – те що треба для наших доріг. Це на цілих 11 мм більше, ніж у попередника, і лише на 4 мм менше ніж у версії CrossTouran
Один із роз’ємів, що використовуються найчастіше, покупцеві авто доведеться замовляти окремо, це обійдеться приблизно в $90. У нашій тестовій машині найбільш інноваційна мультимедіа – Discover Pro із 8-дюймовим дисплеєм вартістю $3616. Дорого, проте її можливості величезні. Одна з них – автоматичний пошук АЗС. У той момент, коли в автомобілі загорілася лампа резерву пального, навігаційна система запропонувала мені список найближчих АЗС, залишилося лише обрати бренд і вирушити на заправку вже прокладеним маршрутом.
Штатні передні крісла Touran дуже зручні. Хочеться більшого? Як опція є крісла з регулюванням у 14-ти площинах і масажем. Кожне заднє сидіння індивідуальне, у пасажирів є столики, бічні шторки (опція $155)
Задні бічні крісла можна перетворити в дитячі, піднявши подушку…
Задній клімат-контроль водій може регулювати або заблокувати
…і замінити підголівник на бічний захист голови. Ремінь безпеки залишається штатним і протягується через червону петлю
Об’єм багажника другої генерації в п’ятимісній конфігурації помітно зріс: він став 834 л (+139 л). У двомісній трохи зменшився – 1980 л (-10 л)
Одне з нестандартних рішень нового Touran – куточок-фіксатор для дрібного багажу. Завдяки липучці його можна встановити в будь-якому місці підлоги багажника
Для всієї родини
Touran піклується не лише про пасажирів – він порадує й тих, хто любить побути за кермом наодинці. Завдяки вибору профілю їзди автомобіль можна перетворювати. Спортивний режим робить підвіску жорсткішою, посилює реакцію на кермо і педаль газу. До сотні мінівен вистрілює лише за 8,9 секунди, що на 0,6 с швидше, ніж було в першій генерації.
У екорежимі і за умови спокійної їзди в місті можна укластися в «заводські» 6,7 л на 100 км
Новий VW Touran вирішує багато сімейних завдань і є здоровим компромісом у виборі машини, адже це доволі динамічний, відмінно керований, дуже сучасний і практичний автомобіль.
Резюме
Кузов і комфорт | |
Величезні сімейні можливості. З’явилася серійна функція для профілю водія, зашита в кожен із ключів. Коли ви відкриваєте авто одним з них, автоматично активуються всі налаштування, які вмикають радіостанції, температуру салону тощо. Порадувало піклування про маленьких пасажирів. | USB-роз’єм, як і раніше, доступний за окрему плату. |
Силовий агрегат і динаміка | |
Хороша динаміка. Щільна, але дуже ергономічна підвіска. Інформативне рульове та відмінна керованість. | Робота 7-ступінчастої DSG різкувата на малих швидкостях. |
Фінанси й оснащення | |
Як завжди, найширше поле оснащення опціями, аби вистачило фантазії та фінансів. Вартість авто VW зберіг на рівні минулого покоління Touran. | Негуманна ціна добре оснащених версій.
|
VW Touran | |
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4527/1829/1628 |
База, мм | 2791 |
Колія передня/задня, мм | 1569/1542 |
Кліренс, мм | 171 |
Маса споряджена/повна, кг | 1478/2100 |
Об’єм багажника, л | 834/1980 |
Об’єм бака, л | 58 |
Двигун | |
Тип | бенз. з безпос. впр. турбо |
Розт. і кільк цил./кл. на цил. | R4/4 |
Об’єм, см куб. | 1395 |
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв | 110(150)/5000 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 250/1500 |
Трансмісія | |
Тип приводу | передній |
КП | 7-ст. робот. DSG |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./напівзалежн. |
Підсилювач | електро |
Шини | 215/55 R17 |
Експлуатаційні показники | |
Макс. швидкість, км/год | 209 |
Розгін 0-100 км/год, с | 8,9 |
Витрата траса-місто, л/100 км | 5,0–6,7 |
Гарантія, років/км | 2/без об. проб. |
Періодичність ТО, км | 15 000 |
Вартість ТО, грн | 1380 |
Мінімальна вартість, грн* | 825 380 |
Вартість автомобіля на тестуванні, грн* | 1 225 096 |
*Вартість авто з представленим силовим агрегатом на 23.03.2016 р.
Все про модель: