На ринок виходить суперекономічна вантажівка DAF LF Pure Excellence
DAF LF Pure Excellence (з англ. «чиста перевага») зміцнює свою позицію лідера в сегменті вантажівок повною масою від 7,5 до 19 тонн. Навесні 2017 року компанія DAF Trucks презентувала нове покоління вантажівок важкого класу – СF і XF Pure Excellence, а цієї осені прийшла черга оновити й середньотонажники сімейства LF.
DAF LF Pure Excellence, починаючи з найлегшої 7,5-тонної версії оснащуються новим 3,8-літровим турбодизелем Paccar PX-4. Він доступний у двох варіантах потужності: 156 к.с. і 172 к.с. Максимальний крутильний момент в 500 і 600 Нм відповідно досягається в широкому діапазоні обертів – від 1200 до 2000 на хвилину. Ці мотори ідеально підходять для внутрішньоміських перевезень.
DAF LF Pure Excellence можуть оснащуватися і більш потужними турбодизелями: 4,5-літровим Paccar PX-5 (184 к.с. – 213 к.с.) і 6,7-літровим Paccar PX-7 (234 – 325 к.с.). Ці мотори були оновлені в 2016 році, отримавши інше програмне забезпечення, оптимізований температурний режим і модернізований турбонаддув.
У результаті максимальний крутильний момент зріс від 5 до 12% і досягається на знижених обертах на 100-200 об/хв. Для двигунів PX-5 і PX-7 – це 850 Нм (1200 – 1500 об/хв) і 1200 Нм (1100 – 1700 об/хв). При цьому потужність двигуна PX-7 піднялася на 11 к.с.
Ще одна важлива новація, що допомагає економити паливо – «швидша» головна передача заднього мосту – з передавальним числом 3,31:1. Це дає змогу на крейсерській швидкості знизити оберти двигуна на 150 – 200 на хвилину. Разом з інноваціями у двигуні це дає змогу зменшити витрату пального на 6%.
DAF LF Pure Excellence може комплектуватися механічними та автоматичними 5-, 6-,9 – і 12-ступінчастими коробками передач. Проте вперше повністю автоматична коробка передач Allison пропонується і для найпотужнішої версії, повною масою 18 тонн.
DAF LF Pure Excellence отримав нові варіанти колісної бази, зокрема найбільшу – завдовжки 6,9 м. Це дає змогу встановлювати кузови максимальної місткості, загальною довжиною до 9 м. Більше того, подовжена версія може комплектуватися паливним баком підвищеного об’єму – до 1240 л. Все це зменшує собівартість перевезень на великі відстані.
Уперше в класі DAF LF Pure Excellence оснащується «дружелюбними» (bodybuilder-friendliness) кузовними надбудовами. Спеціальні модулі Body Attachment Modules полегшують встановлення кузовних надбудов і обладнання. Є спеціальні комплекти під фургони із заднім гідробортом, цистерни з підрамником або самоскидні кузови.
DAF LF Pure Excellence також може похвалитися оновленим дизайном. Зовні машину легко упізнати за хромованими молдингами на решітці радіатора, а також новом логотипом DAF. Опційно встановлюється додаткове вікно в пасажирських дверцятах, під головним вікном – для поліпшення оглядовості з правого борту.
В інтер’єрі теж зміни. Водій оцінить новий щиток приладів із більш чіткою графікою дисплея борт-компьютера. Також у салоні з’явилися нові колірні рішення оббивки сидінь.
На особливу увагу заслуговує телематична система DAF Connect, яка дає змогу в режимі реального часу контролювати місцезнаходження автомобіля, його витрату пального, час роботи на холостому ходу та інші параметри. Функція Live Fleet допомагає обрати оптимальний маршрут і об’їхати затори. Все це також знижує транспортні витрати і підвищує рентабельність вантажоперевезень.
Велике значення приділено активній безпеці DAF LF Pure Excellence. Так, машини повною масою від 8 т, а також всі автомобілі з задньою пневмопідвіскою стандартно оснащуються системами Advanced Emergency Braking System (AEBS), Forward Collision Warning (FCW), а також Adaptive Cruise Control і Lane Departure Warning System (LDWS).
Нагадаємо, що перші дві системи AEBS і FCW застосовують екстрене гальмування за умови виникнення перешкоди на дорозі, адаптивний круїз-контроль підтримує задану дистанцію до автомобіля, що їде попереду, а система LDWS сигналізує водієві при несанкціонованому з’їзді з заданої смуги руху.