Новий Subaru XV піклується про безпеку
Столичний спорткомплекс «Чайка» став ареною для презентації нового хетчбека Subaru XV. Новинка, світовий дебют якої відбувся у березні на автошоу в Женеві, хизується нетривіальною зовнішністю.
Особливу увагу приділено сучасній світлотехніці, яка стала не тільки більш функціональною, а й увиразнює самобутній образ новинки. Доповнюють вигляд нові легкосплавні диски оригінального тривимірного дизайну. Крім того, в наявну палітру додали два нові кольори кузова – сіро-блакитний Cool Gray Khaki і помаранчевий Sunshine Orange.
Автомобіль став довшим на 15 мм (4465 мм), а колісна база збільшилася на 30 мм (2670 мм). Приріст дав змогу зробити салон більш просторим у задній частині. Повністю перероблено дизайн салону, в якому з’явилися нові зручніші крісла переднього і заднього ряду.
Але головні зміни нового XV криються в конструкції машини. Річ у тому, що «серцем» моделі стала абсолютно нова глобальна платформа, яка стане основою для створення всіх наступних автомобілів японського бренду. Конструктори виконали величезну роботу, щоб Subaru XV піднявся на якісно новий рівень.
Нова платформа відрізняється збільшеною жорсткістю кузова і шасі, на 50% зменшилися вібрації, переглянута геометрія підвіски, покращено ефективність роботи гальмівної системи. Все це дало змогу підвищити безпеку новинки, а також забезпечити високий рівень комфорту поїздки.
Автомобіль оснащується 2-літровим бензиновим двигуном. Чотирициліндровий опозитний мотор із безпосереднім уприскуванням розвиває потужність 150 к. с., а крутильний момент досягає 196 Нм. Реалізувати потенціал нового двигуна допомагає модернізована безступінчата коробка передач Lineartronic CVT. Вона стала легшою і отримала розширений діапазон передавальних чисел. Крім того, вона відрізняється зменшеним рівнем шуму і вібрації.
Фірмова повноприводна трансмісія з системою X-MODE допомагає забезпечити оптимальний розподіл крутильного моменту між усіма тяговими колесами. Крім того, всі автомобілі оснащуються системами контролю курсової стійкості VDC (Vehicle DynamicsControl), а система керування вектором тяги (Active Torque Vectoring) забезпечує контроль і безпеку в поворотах.
Але і це ще не все. Новий Subaru XV отримав у свій арсенал систему превентивної безпеки EyeSight. На відміну від більшості аналогів вона використовує для своєї роботи стереокамеру. За її допомогою забезпечується 6 основних функцій: передаварійне гальмування, адаптивний круїз-контроль, передаварійне керування акселератором, попередження про відхилення від смуги руху, попередження про рискання в смузі та попередження про початок руху автомобіля, що їде попереду. Ці електронні помічники водія дають змогу мінімізувати ризик аварії та суттєво підвищити рівень активної безпеки.
Залежно від комплектації вартість нового Subaru XV стартує з 740 000 грн за модель у базовій версії без системи EyeSight. Середня комплектація з системою допомоги водієві EyeSight обійдеться з 770 000 грн. А за топ-версію доведеться викласти щонайменше 840 000 грн.
Більш докладно про всі секрети нового Subaru XV ми розповімо після тест-драйву моделі.