Вишукана кухня від «4х4 Офф-Роуд Центр»
«Ареалом проживання» такої машини, як Jeep Wrangler, є природний ландшафт. Причому, для цього предка армійського Willys, в принципі, все одно, що наразі знаходиться під колесами – каміння, пісок або гравій. Але що робити, якщо вам необхідно розширити позашляхові можливості цього всюдихода і надати йому індивідуального характеру? Немає проблем. Вирішенням подібних завдань займається центр професійного тюнінгу повнопривідних автомобілів «4х4 Офф-Роуд Центр», якому наступного року виповниться 20 років.
Рецепт №1: Австралійське барбекю
Одним із давніх партнерів майстрів центру є австралійська компанія ARB, що пропонує практично безмежний асортимент продукції для тюнінгу позашляховиків. Тому не дивно, що для створення унікального Jeep Wrangler фахівці «4х4 Офф-Роуд Центр» використовували чимало елементів саме цього виробника.
Спереду машину прикрашає сталевий бампер ARB Winch Delux, який став ідеальною основою для імплантації електричної лебідки Warn.
Двигун, коробку передач і роздавальну коробку, диференціали та боковини кузова надійно оберігають від пошкоджень спеціальні захисні елементи від ARB.
Захистити двигун від води і пилу має шноркель від визнаного лідера в цій галузі – компанії Safari, яка, до речі, є офіційним постачальником австралійської армії.
Комплект посиленої підвіски OLD MAN EMU (OME) від ARB, плюс до цього – потужні амортизатори OME BP-51. Ці амортизатори використовують запатентовану технологію, яка забезпечує високий рівень комфорту і керованості, як на шосе, так і на бездоріжжі. Вони обладнані системою регулювання жорсткості і виносними резервуарами. Причому, встановлення OME BP-51 не потребує внесення модифікацій у рідні вузли та деталі.
Високі позашляхові якості в найбільш екстремальних умовах забезпечують міжколісні диференціали ARB,що примусово блокуються.
Не хвилюватися з приводу відстані до найближчої АЗС дасть змогу додатковий паливний бак ARB Long Ranger на 68 літрів.
Задній бампер, навісні кріплення запасного колеса і каністри – від партнерів ARB – австралійської компанії Kaymar.
Встановили систему висувних ящиків для організації багажного відділення і стельову консоль від ARB Outback Solutions.
Штатні гальмівні диски замінили посиленими аналогами від австралійської компанії DBA, а в парі з ними застосували гальмівні колодки Hawk.
Ну і, звісно, для умов, наближених до «бойових», встановили на Wrangler комплект додаткової світлотехніки.
Із таким арсеналом Jeep Wrangler не тільки має стильний вигляд, а й здатний продемонструвати справжні чудеса прохідності. Але як шеф-кухар може те саме блюдо приготувати абсолютно по-різному, змінюючи приправи та окремі компоненти, так і майстри компанії «4х4 Офф-Роуд Центр» творять чудеса, використовуючи комплектуючі різних виробників.
Рецепт №2: Сашимі для ковбоя
«4х4 Офф-Роуд Центр» з 1999 року активно співпрацює з японською компанією JAOS (Japan Offroad Service), яка спеціалізується на продукції для тюнінгу позашляховиків. Причому, Jeep є єдиним американським автомобільним брендом, для якого JAOS пропонує свої різноманітні аксесуари.
Отже, від JAOS автомобіль отримав передній бампер із додатковою захисною дугою, накладку на задній бампер і стильні чорні підніжки, захист двигуна і кріплення запасного колеса, а також фірмові бризковики. У салоні встановили світлодіодне підсвічування JAOS.
Від підрозділу Battlez, що входить до складу компанії JAOS, автомобіль отримав у своє розпорядження комплект регульованої підвіски, передні і задні тяги поперечної стійкості, вихлопну систему ZS і повітряний фільтр JK. Крім того, пружини Battlez 50Ti дали змогу збільшити кліренс на 50 мм, а регульовані амортизатори того ж бренду забезпечують належний рівень комфорту.
Впоратися з «прокачаним» позашляховиком допомагають передні та задні колодки Battlez TypeM II.
Єдиним елементом не від JAOS на машині стали колісні розширювачі від німецького Hofmann, що дали змогу збільшити колію машини на 60 мм.