Skoda Karoq презентували офіційно: перші фото і характеристики
На зміну моделі Yeti прийде абсолютно новий автомобіль, що отримав ім’я Skoda Karoq.
Це вже другий після Kodiaq представник чеського бренду, що дістав свою назву з мови жителів острова Кадья на Алясці.
На місцевому діалекті Kaa’raq – це «автомобіль», а слово «Ruq» перекладається як «стріла», яка прикрашає емблему автомобілів Skoda.
У компанії кілька місяців підігрівали інтерес до новинки. Спочатку з’явилися фотографії закамуфльованих автомобілів, а потім було опубліковано офіційні тизери кросовера.
Дизайн кросовера Skoda Karoq виконаний у стилі старшої моделі Kodiaq. Автомобіль складено на платформі MQB концерну Volkswagen і він багато в чому уніфікований з іспанським SEAT Ateca, український тест якого ми провели нещодавно.
Порівняно з Yeti, новий кросовер став більшим. Так, довжина новинки зросла до 4382 мм (+160 мм), а ширина — до 1841 мм (+48 мм). Висота машина стала меншою на 86 мм (1605 мм). Колісна база передньопривідних версій становить 2638 мм, а у повнопривідних модифікацій вона дорівнює 2630 мм, що також більше, ніж було у Yeti (2578 мм).
Завдяки збільшенню габаритів суттєво збільшився і розмір багажного відділення. Новий Karoq здатний вмістити від 521 до 1630 літрів залежно від положення задніх сидінь.
Для нового Skoda Karoq будуть запропоновані п’ять турбованих моторів. Базова версія отримає 1-літровий трициліндровий мотор 1.0 TSI потужністю 115 к.с. Любителям дизельних двигунів адресовані 115-сильний 1.6 TDI, а також дві версії 2.0 TDI на 150 і 190 «конячок». Але найбільший інтерес представляє бензинова 1,5-літрова «четвірка» 1.5 TSI (150 к.с.) нового покоління з турбонаддувом. Цей двигун працює за циклом Міллера і має функцію відключення пари циліндрів на малих навантаженнях.
Нагадаємо, що 1,5-літровий мотор TSI сімейства EA 211 evo конструктори Volkswagen представили минулого року на симпозіумі у Відні, а першим його приміряв оновлений VW Golf. Від колишнього 1,4 TSI він відрізняється ефективнішою системою охолодження, антифрикційним напиленням на стінках циліндрів, турбокомпресором із змінною геометрією й іншими інноваціями.
На вибір покупцям будуть запропоновані дві коробки передач – 6-ступінчаста «механіка» і 7-ступінчаста роботизована КП DSG з двома зчепленнями, а також два варіанти приводу – передній і повний. Зокрема, найпотужніший 190-сильний Karoq 2.0 TDI вже «в базі» буде оснащений і повнопривідною трансмісією DSG.
У арсеналі Skoda Karoq з’являться світлодіодні фари, камери кругового огляду, а також вперше на автомобілі для чеської марки – віртуальна комбінація приладів.
Новий Karoq складатимуть на заводі в чеських Квасинах, де наразі виробляється більший родич Skoda Kodiaq.