Nissan анонсував гібридні моделі e-Power з витратою до 3 л
У компанії Nissan розглядають перспективи запуску у продаж гібридних моделей із технологією e-Power по всьому світу.
Причиною такого рішення став успішний продаж нового компактвена Nissan Note e-Power, що стартував у Японії в листопаді минулого року.
Лише через два місяці продажів ця модифікація очолила рейтинг бестселерів у себе на батьківщині, випередивши такого визнаного лідера, як Toyota Prius.
Ця технологія цілком може з’явитися на ключових для компанії ринках за межами Японії, – зазначає Даніеле Скіллачі, віце-президент з маркетингу та продажу компанії Nissan. – Ми багато уваги приділяємо питанням електрифікації автомобілів, причому, не тільки у сфері створення електрокарів, а й такої технології, як e-Power.
Система Nissan e-Power працює за аналогічним принципом, що й привід в Chevrolet Volt. 1,2-літровий трициліндровий двигун потужністю 79к.с. виконує функцію бензогенератора для зарядки комплекту літій-іонних батарей, які у свою чергу живлять тяговий електромотор. Але на відміну від the Volt, система e-Power не може заряджатися від зовнішніх джерел і не має зв’язку з тяговими колесами.
Гібридний Note приводиться в рух електромотором від хетчбека Nissan Leaf. Його встановлено замість коробки передач і він крутить передні колеса. Номінальна потужність — 95 к.с., пікова — 109 к.с., а максимальний крутильний момент досягає 254 Нм вже на старті.
Інноваційна система приводу створена в рамках програми Nissan Intelligent Mobility. Особливість схеми — використання енергії від ДВЗ із максимальною ефективністю, за що відповідає «розумна» система керування.
У системі e-Power бензиновий мотор працює в оптимальному режимі з постійним навантаженням. Це дає змогу витрачати мінімальну кількість пального. Заявлена витрата — від 2,7 до 2,9 л/100 км.
Nissan e-Power — перша у світі послідовна гібридна система, створена для масових компактних моделей. Про терміни появи інноваційного гібрида в шоу-румах за межами Країни сонячного сходу поки що наразі лише говорять. Але в компанії впевнені, що автомобілі з установкою e-Power зможуть завоювати популярність у покупців і стануть для багатьох перехідним етапом між звичайними машинами та електрокарами.