Уживаний Seat Cordoba: чи сумісні гарячий темперамент і надійність?
Відповідно до «гарячого» іміджу марки уживаний Seat Cordoba має динамічний вигляд. За це треба дякувати відомому і талановитому італійському дизайнеру Вальтера де Сільву, який починав свою кар’єру в Fiat і понад 15 років працював шеф-дизайнером у концерні VW. Саме його перу належить зовнішність Cordoba.
Як засвідчив досвід експлуатації, оцинковані кузови «іспанця» прекрасно чинять опір «рудій» хворобі і з цієї дисципліни претензій до моделі немає. Хоча деякі характерні проблеми з кузовними деталями все ж були відзначені.
Важлива перевага Cordoba порівняно з багатьма конкурентами – його багажник один із найбільших серед конкурентів – об’єм 485 л. Приміром, у седана Chevrolet Aveo вантажний відсік становить 320 л, а у Kia Rio – 390 л. Більше, напевно, тільки у Dacia Logan – цілих 510 л!
Особливість архітектури кузова Cordoba – занижені дверні прорізи. Тому, під час посадки, особливо на передні сидіння слід бути обережним – без звички дахом запросто можна набити шишки на голові…
Для Cordoba було передбачено доволі широку лінійку бензинових і дизельних силових агрегатів. Хоча офіційно у нас продавали тільки бензинові модифікації з двома моторами 1,4 і 2,0 л (версія Sport).
Старий Seat Cordoba відрізняється доволі збитою підвіскою, що чудово поєднується з його динамічним темпераментом. При цьому у версії Sport вона відчутно жорсткіша – за це варто «звинувачувати» більш пружні сайлент-блоки важелів і низькопрофільні шини розмірністю 205/45 R16. Але завдяки цим особливостям «спорт» наділені прекрасними ходовими якостями: високою стійкістю і керованістю.
Посилені стійки і втулки стабілізатора | Перейти в магазин |
Більш докладно про те – чи позначився гарячий темперамент на надійності цього автомобіля, його сильних і слабких місцях можна дізнатися в нашому відеоогляді.