Доступний автобус IVECO: зроблено в Україні (відео)
Сьогодні українські пасажирські перевізники потребують невеликих міжміських автобусів, що відрізняються підвищеним рівнем комфорту і при цьому помірною ціною. Тому компанія АМАКО, офіційний дилер IVECO в Україні, для створення такої машини скооперувалася з відомим виробником автобусів з Рівного – підприємством «Автотехнологія».
У результаті на світ з’явився 19-місний автобус на базі популярного фургона IVECO Daily 50С15V0. Машину можна використовувати на нерегулярних маршрутах регіонального, міжрегіонального та міжнародного призначення.
Шасі IVECO Daily було обрано невипадково, оскільки завдяки рамній конструкції воно відрізняється підвищеною міцністю. Для автобуса шасі було спеціально адаптовано. Зокрема, вантажна задня підвіска на 7-напівеліптичних листових ресорах була замінена на більш комфортабельну, на 3-листових параболічних ресорах.
Посадку-висадку пасажирів полегшують поручні, а також підніжка, що висувається за допомогою електроприводу. Салон отримав комфортабельні крісла з регульованими за кутом нахилу відкидними спинками та підлокітниками. Пасажири оцінять кондиціонер, автономний обігрівач, зручні полички для речей під стелею. На даху також встановлено прозорий люк аварійного виходу.
Спеціального багажного відсіку автобус не має, однак за потреби останній ряд сидінь можна без особливих зусиль демонтувати і використати вільний простір для перевезення валіз і сумок пасажирів.
У рух новий автобус приводить трилітровий турбодизель IVECO потужністю 146 к.с., що прекрасно зарекомендував себе на вантажних фургонах. Кому потрібен більш потужний мотор, компанія АМАКО готова запропонувати варіанти цього силового агрегата на 170 і навіть на 205 к.с. З мотором працює механічна, 6-ступінчаста коробка передач. Однак як опцію можна замовити і новий, 8-швидкісний «автомат». Середня витрата палива машини зі 146-сильним двигуном – близько 12 літрів на 100 км.
Шасі укомплектовано більш швидкісним заднім мостом, з відповідним передавальним числом. В далекій дорозі стане в пригоді і круїз-контроль. Автобус також оснащений ретардером і електронним тахографом. Особливе місце приділено безпеці. Всі пасажирські крісла оснащені двоточковими ременями, а для водія встановлено ще і air bag у рульовому колесі.
За словами представників компанії АМАКО, новий автобус, складений на підприємстві «Автотехнологія», буде актуальним і в ролі розвізного шатла в різних компаніях.
Іван Ващенко
Керівник Департаменту комерційної техніки компанії АМАКО
Ми дуже ретельно шукали партнера для виробництва нового автобуса і зупинилися на підприємстві «Автотехнологія», що має багаторічний досвід у складанні машин цього класу. Представлений 19-місний автобус на шасі IVECO Daily поки що є експериментальним. Наразі ми активно працюємо з рівненським підприємством над створенням автобуса вищого класу – М3, розрахованого на перевезення до 22 пасажирів. Така машина зможе вільно експлуатуватися на регулярних маршрутах протяжністю понад 150 км.