Новий Ford Fiesta ST дебютує в Женеві
На цьогорічному Женевському автосалоні компанія Ford представляє широкому загалу Ford Fiesta ST нового покоління, який входить до найбільш захоплюючої та найповнішої лінійки моделей Ford Performance в історії.
Оснащений цілковито новим 200-сильним трициліндровим двигуном EcoBoost з робочим об’ємом 1,5 л, який пропонує унікальне поєднання динамічних характеристик та економії палива, Fiesta ST нового покоління розроблений в рамках тієї ж філософії інновацій Ford Performance, що дозволила створити ультрависокопродуктивний суперкар Ford GT. Історична модель останнього — GT ’66 Heritage Edition — вперше у Європі буде представлена на Женевському автосалоні.
На європейському ринку спортивних автомобілів компанія Ford пропонує бензинову та дизельну моделі Focus ST, визнаний Focus RS і культовий Ford Mustang. Продажі спортивних автомобілів Ford в січні зросли ще на 14 % у порівнянні з попереднім роком після рекордного зростання на 60 % у 2016 р., яке продовжило темп, заданий у 2015-му, коли продажі спортивних автомобілів зросли на 62%.
«Доступна продуктивність — основна ідея роботи нашої компанії», — пояснює Джим Фарлі (Jim Farley), голова і виконавчий директор компанії Ford of Europe. «Від активної аеродинаміки суперкарів Ford GT до вибору режимів керування з системою Drive Mode у Fiesta ST нового покоління — наші моделі Ford Performance створені з використанням новітніх технологій, які дарують водіям гострі відчуття, знайомі пілотам наших гоночних автомобілів».
Підрозділ Ford Performance являє собою лабораторію інновацій та випробувальний полігон, де створюють унікальні «заряджені» автомобілі, запчастини та аксесуари до них, здатні забезпечити нові враження для клієнтів. Серед напрямів роботи компанії — розробка інноваційних рішень і технологій в галузях аеродинаміки, зменшення ваги, електронного обладнання, динамічних характеристик силових агрегатів та економії пального, які можуть широко застосовуватись в усіх продуктах Ford.
Fiesta ST нового покоління
Fiesta ST третього покоління першим серед моделей Ford Performance отримає трициліндровий двигун і стане першим Fiesta ST з системою вибору режимів керування Drive Mode.
Цілком новий двигун Ford EcoBoost з робочим об’ємом 1,5 л розвиватиме потужність у 200 к.с. та крутний момент на рівні 290 Н•м, а орієнтовний час розгону від 0 до 100 км/год (0–62 милі/год) становитиме 6,7 секунди завдяки використанню нової комбінації систем розподіленого впорскування та безпосереднього впорскування пального, надсучасної системи турбонаддуву та інноваційної технології відключення циліндра для підвищення потужності та чутливості у поєднанні зі зниженням рівня викидів CO2.*
Три доступні в системі Drive Mode режими — Normal, Sport і Track — дозволять адаптувати налаштування двигуна, рульового управління та системи контролю курсової стійкості для максимального задоволення від керування, а також зможуть керувати налаштуваннями технології оптимізації акустичних характеристик вихлопної труби Electronic Sound Enhancement (ESE) та клапана системи активного шумозаглушення для забезпечення ще яскравіших вражень від водіння автомобіля, підсилюючи і без того спортивне звучання нового трициліндрового двигуна.
«Наш Fiesta ST нового покоління — ще один приклад втілення філософії, сутність якої полягає у розробці передових технологій для удосконалення всіх без винятку аспектів шасі та силових агрегатів Ford Performance, що вирізняються широкими можливостями для адаптації», — говорить Джо Бакай (Joe Bakaj), віце-президент відділу розробки продукції компанії Ford of Europe. «Завдяки можливості вибору режимів керування та новому двигуну EcoBoost, що пропонують унікальне поєднання динамічних характеристик та економії палива, новий Fiesta ST забезпечить небачені досі багатогранні та яскраві враження від керування».
Модель Fiesta ST нового покоління з моменту виходу на ринок на початку 2018 р. пропонуватиметься в різноманітних варіантах оздоблення салону та з як ніколи широким переліком можливостей для персоналізації, а також буде доступна у тридверному і п’ятидверному варіантах кузова.
Дорожні та гоночні автомобілі Ford GT
У Женеві автомобіль Ford GT представлений в лімітованій історичній моделі Ford GT ’66 Heritage Edition. Модель, створена на честь перемоги компанії Ford в Ле-Мані в 1966 р., доступна в чорному варіанті кузова Shadow Black з глянцевим або матовим фінішем, сріблястими смугами та відкритими елементами з вуглеводного волокна; графіка на капоті та дверцятах виконана в білому кольорі Frozen White № 2, а 20-дюймові цільні ковані алюмінієві диски з чорними притискними гайками покриті золотистим напівматовим лаком.
Усі суперкари Ford GT оснащені інноваційною 10-дюймовою цифровою панеллю приладів. На екрані, який можна налаштувати індивідуально, текстова та графічна інформація відображається подібно до того, як це відбувається в гоночних автомобілях. Мета розробки — знизити частоту відволікання водія. При цьому екран автоматично налаштовується відповідно до одного з п’яти унікальних режимів керування: Normal, Wet, Sport, Track і V-Max.
За стандартами американської організації SAE 3,5-літровий двигун V6 для автомобілів Ford GT увійшов до класу з потужністю 647 к.с. і крутним моментом 746 Н•м (550 фунтів/фут). Розвиваючи швидкість у 348 км/год (216 миль/год) Ford GT, завойовує звання найшвидшого автомобіля Ford в історії. Дорожній варіант Ford GT з архітектурою з вуглеводного волокна та активною аеродинамікою повторює характеристики переможця 24-годинних перегонів у Ле-Мані в 2016 р. — гоночного авто Ford GT команди Ford Chip Ganassi Racing, який також демонструють в Женеві.
Історичне повернення компанії Ford до Ле-Ману відбулося минулого року, завершившись перемогою гоночного авто Ford GT в класі LM GTE Pro — рівно через 50 років після рекордного здобуття трьох призових місць на перегонах 1966 р. А на початку цього року компанія оголосила, що цьгоріч чотири Ford GT візьмуть участь в 24-годинних перегонах у Ле-Мані 2017, які відбудуться 17–18 червня.
Компанії Ford і LEGO® Group об’єднали зусилля для створення моделей Ford GT 2016 р. і Ford GT40 1966 р., які увійшли в ексклюзивну серію LEGO® Speed Champions — колекцію культових спортивних дорожніх і гоночних автомобілів.
Захоплююча лінійка спортивних авто
За минулий рік компанія Ford продала у Європі 43 800 спортивних автомобілів, серед яких Ford Mustang, Focus RS, бензиновий і дизельний варіанти Focus ST, а також поточна версія Fiesta ST. У Женеві демонструють дві нові спеціальні версії моделей Ford Mustang з унікальним стильним оформленням та ексклюзивними характеристиками, відтепер доступні європейським покупцям.
Модель Ford Mustang Black Shadow Edition пропонується з 5-літровим двигуном V8 потужністю 421 к.с., шестиступінчастою механічною або автоматичною коробкою передач і в чотирьох варіантах пофарбування кузова — Platinum White (білий), Triple Yellow (жовтий), Race Red (червоний) і Grabber Blue (синій). Унікальний дизайн кузова передбачає чорну емблему із зображенням поні на решітці GT, ексклюзивні 19-дюймові легкосплавні диски з Y-подібними спицями, чорні смуги з розмитим ефектом вздовж чітких виступів на капоті та на боках кузова між нижніми частинами колісних арок, а також чорні значки «5,0 літрів» на передніх крилах.
У моделі Ford Mustang Blue Edition втілено дух класичних автомобілів Mustang, оформлених у привабливих відтінках палітри Grabber. Кузов цієї моделі виконаний в привабливому синьому кольорі Grabber Blue з центральними чорними смугами з розмитим ефектом вздовж капота та даху, а 19-дюймові легкосплавні диски зі спицями — в чорному. Серед варіантів силових агрегатів — 5-літровий двигун V8 потужністю 421 к.с. або 2,3-літровий EcoBoost в комплекті з шестиступінчастою механічною або автоматичною коробкою передач.
«Автомобілі Ford Mustang без проблем виділяються на європейських дорогах, а завдяки дизайну нових моделей Ford Mustang Black Shadow Edition і Blue Edition вони привертатимуть ще більше уваги», — заявив Ролан де Ваард (Roelant de Waard), віце-президент із маркетингу, продажів і сервісного обслуговування компанії Ford of Europe. «Спеціальні версії завжди були важливою частиною історії Mustang протягом більше 50 років, і сьогодні європейські покупці зможуть зіграти власну роль в історії розкішних версій культового авто».
Обидві моделі оснащені інформаційно-розважальною системою SYNC 3 з 8-дюймовим сенсорним екраном, яка дозволяє водіям знайти кафе, заправку або автомобільну парковку, а також залізничні станції, аеропорти чи готелі, просто натиснувши кнопку і сказавши «Хочу кави», «Потрібно заправитися» або «Треба припаркуватися».
Відомий п’ятидверний хетчбек Ford Focus RS оснащений 2,3-літровим бензиновим двигуном EcoBoost потужністю 350 к. с., повним приводом All Wheel Drive від Ford Performance і системою вибору режиму керування Drive Modes, зокрема з першою у світі системою Drift Mode, яка дозволяє здійснювати контроль за надлишковим повертанням керма.
Ford Focus ST пропонується з бензиновим двигуном EcoBoost потужністю 250 к. с. або дизельним двигуном TDCi потужністю 185 к. с. у п’ятидверному хетчбеку або універсалі.
Історія Ford в автоспорті
Відмінні експлуатаційні характеристики та жага до перегонів глибоко вкорінені в філософії Ford. Ще 116 років тому Генрі Форд на своєму гоночному авто 999 виборов перемогу в перегонах Sweepstakes Racer у Олександра Вінтона, найвизначнішого гонщика Америки тих часів.
У Женеві компанія Ford демонструє більше п’яти десятиліть своєї історії участі в автоспорті та забезпечення відмінних експлуатаційних характеристик за допомогою історичної колекції автомобілів Ford Heritage Collection, до якої входять:
• копія гоночного авто Ford GT40 Mk2 1966 р. з 7,0-літровим двигуном V8, за кермом якого Брюс Макларен і Кріс Еймон здобули перемогу в 24-годинних перегонах у Ле-Мані в 1966 р;
• копія переможця Кубку світу з ралі Лондон — Мехіко в 1970 р., Ford Escort Mk1, відновленого з 1,8-літровим двигуном Ford Cosworth BDA на борту, який забезпечує потужність близько 200 к.с. Під час повторного проведення культового ралі у 1995 р. цей автомобіль приніс перемогу оригінальній команді переможців у складі Ханну Міккола і його напарника Ґуннара Палма
• Ford Escort RS Cosworth 1992 р., оснащений 230-сильним 2,0-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом — відома дорожня версія ралійного автомобіля Ford Escort, який брав участь в Чемпіонаті світу з ралі в групі А.
Також цьогоріч компанія Ford святкує 50-річчя випуску гоночного двигуна V8 Ford Cosworth DFV (подвійний чотириклапанний), який за 15 років допоміг здобути 155 перемог в перегонах, 12 титулів чемпіона «Формули-1» і дві перемоги у 24-годинних перегонах у Ле-Мані, зокрема на борту гоночного автомобіля Mirage GR8 1975 р., представленого в Женеві.
Легкий, компактний і потужний — цей повністю алюмінієвий 3,0-літровий двигун був створений для роботи в комплекті з шасі гоночних автомобілів і оснащений чотирьома клапанами в кожному циліндрі і двома розподільними валами в кожному ряду циліндрів.
Дух новаторства, властивий для двигуна Ford Cosworth DFV, відобразився півстоліття по тому в двигунах Ford EcoBoost — від цілком нового трициліндрового 1,5-літрового EcoBoost до EcoBoost V6 з робочим об’ємом 3,5 літра та подвійним турбонаддувом, завдяки якому гоночний автомобіль Ford GT здобув перемогу в Ле-Мані в 2016 р.
«Автоспорт завжди спонукав компанію Ford до пошуку нових технологій», — розповідає міжнародний директор Ford Performance Дейв Перічак (Dave Pericak). «Сьогодні глобальний підрозділ Ford Performance працює над розробкою різноманітних авто, від гоночних Ford GT до нового покоління Fiesta ST. Працюючи як єдине ціле, наша команда здатна ефективніше забезпечувати традиційний рівень яскравих емоцій від керування і робити доступнішими для всіх клієнтів досконалі високотехнологічні рішення, що забезпечують підвищену динаміку».