Renault Captur. Дизель vs. бензин
Складений на базі хетчбека В-класу, Renault Captur має зовнішність кросовера, але насправді пропонується тільки з переднім приводом. Хоча здебільшого його достатньо для їзди в місті. У машини чимало переваг: великий дорожній просвіт в 200 мм на порожній і 170 мм – на завантаженій машині, зашитий в нефарбований пластик нижній периметр кузова і кромки дверцят – і всі вони затребувані на наших ямах, високих брівках і просіках. Особливо це важливо взимку, коли навіть у центрі міста легко потрапити в глибокий замет. Головне в таких ситуаціях – не забувати про довгий передній звис кузова
Кожному своє
Хороший вибір для міста – автоматична трансмісія. Всі Renault Captur у нашій країні оснащені преселективною роботизованою КП із двома зчепленнями Efficient Dual Clutch (EDC).
Як і на інших агрегатах подібного типу, під час активної їзди можуть бути затримки під час перемикання коробки, якщо різко натискаєш на газ на мінімальній швидкості. Але при більш м’якому поводженні реакції цілком адекватні. Передачі можна перемикати вручну, а при різкому прискоренні робот так само оперативно реагує на кікдаун скиданням кількох передач. Ця коробка працює з обома двигунами, а от якому віддати перевагу – вибір за вами.
Якщо на перше місце ставити економічність, то вибір турбодизельної версії Renault Captur 1.5 dCi очевидний. Працює такий движок доволі м’яко, плавно нарощуючи тягу ближче до 2000 об/хв, після чого кросовер стає більш активним у відгуках, дає змогу легко триматися в потоці, але його динаміка все одно залишається помірною.
До речі, цей мотор вже добре знайомий автовласникам авто сімейства Logan і Sandero, Lodgy і Dokker, а також Duster. Він добре себе зарекомендував завдяки невибагливості, поступливості і економічності. Нам вдавалося їздити на цій машині містом з витратою до 4 л на 100 км. Тоді як того самого дня Renault Captur 1.2 ТСе проїжджав з показником близько 6 л на 100 км.
Бензиновий мотор працює набагато тихіше. На малих обертах його практично не чутно. Але і на високих він абсолютно не напружує своїм звуком і дарує заряд бадьорості. За рахунок турбонаддуву розвивається максимальний крутильний момент при 2000 об/хв. І нехай тяга при цьому на 30 Нм менша, ніж у турбодизеля, але діапазон обертів, на яких вона доступна, у бензинового турбомотора набагато ширший. Тому він дуже чуйний. Такий автомобіль розганяється більш жваво і водночас плавно. Але якщо захоплюватися активної їздою, витрата палива може чи не вдвічі перевищувати показник дизельної машини.
У кожного мотора – свої переваги: комусь важливі максимально низька витрата палива і більш спокійна їзда, іншому подавай азартну поведінку та динаміку. Головне – що обидві ці риси в Renault Captur доповнюють симпатична зовнішність, широкі можливості для індивідуалізації і практичний багажник.