«Автомобіль року в Україні 2017»: переможець у номінації «Пікап»
Незважаючи на візуальну схожість, п’ята генерація пікапа Mitsubishi L200 перевершила попередника за більшістю критеріїв. Автомобіль став просторішим, динамічнішим, більш технологічним і сучасним. Поява нового покоління популярного пікапа помітно пожвавила ринок вантажопасажирської техніки. L200 став просторішим у салоні, збільшилися й розміри вантажного відсіку.
Кардинально переглянуто ергономіку в кабіні, завдяки чому набагато зручніше стала посадка на передньому ряду, а крісла мають помітно кращу підтримку для ніг і спини. Дизайн приладової панелі став більш привабливим і зручним. Навіть у минулому поколінні другий ряд Mitsubishi L200 із дворядною кабіною був одним із найбільш просторих серед конкурентів. Нове покоління утримує пальму першості і за цим показником.
Крім того, у Mitsubishi L200 з’явилося чимало технічних новинок. Насамперед, цей новітній силовий агрегат. Початкові версії оснащені новим турбодизелем об’ємом 2,4 літра потужністю 152 «конячки» в парі з шестиступінчастою механікою». Доступний і автомат, який обзавівся п’ятою сходинкою.
Топ-версія представлена з подібним мотором, але завдяки іншій, більш сучасній системі газорозподілу цей двигун видає вже 181 к.с., що відповідає показникам потужності більшості конкурентів. До речі, саме такий силовий агрегат встановлюють і на новій Pajero Sport.
Новий Mitsubishi L200 став більш динамічним, а головне – економічним у всіх режимах їзди. Підвіску доопрацювали і змінили її налаштування. Це, як і раніше, багатоважільна конструкція спереду і нерозрізний міст з ресорами ззаду. Навіть без вантажу в кузові пікап став більш комфортабельним і набагато легше долає нерівності. До козирів нового Mitsubishi L200 можна віднести і привабливі цінові пропозиції.