Авторинок України: 84 тисячі осіб під Кабміном
Мені часто задають запитання: чому мої опоненти у мене за спиною, коментуючи мою позицію щодо бачення розвитку авторинку України взагалі і автомобілів на литовських номерах зокрема, слів не вибирають, а я однаково завжди коректний до них?
- Напевно, так батько з мамою виховали.
- Я ніколи нікого не ображаю, а просто маю право на власну думку і на те, щоб обстоювати свою точку зору.
- Я ніколи не переходжу на особистості, а можу лише вказувати на помилки позиції опонентів.
- Я завжди говорив, що «пересічники», перетинаючи кордон кожні 5-10 днів, не порушують жодних законів і мають право на цю «пересічку», а от інші їздять незаконно.
А стосовно тиску на владу під ВР і Кабміном з метою дозволити тимчасове ввезення автомобілів на іноземній реєстрації до 1 року без розмитнення – я категорично проти перекриття доріг і митних постів, якщо в результаті цих дій страждають прості люди, але я визнаю право всіх і кожного чинити тиск на владу (КМУ, ВР) для досягнення потрібних цілей.
Зрештою, я сам колись і показав приклад: 5-6 лютого 2008 року ми з моїми друзями з клубу «Оффроад Майстер» Воїном, Підводником, Алексісом Ліпіріді, Остапчуком, Вовком, Штюрманом та іншими стали організаторами блокування ВР тисячами автомобілістів на знак протесту проти підвищення транспортного збору під гаслом «Авто – не корова, досить його доїти». І в результаті перемогли: ВР спочатку скасувала підвищення, а потім і сам транспортний збір.
Тому я визнаю право чинити тиск на владу і сподіваюся, що всі також визнають право автоімпортерів і автодилерів відстоювати свої інтереси. Інакше негарно виходить, одним можна, а іншим – зась.
Звісно, я проти будь-яких незаконних дій, але серед автодилерів вже стала дуже популярною ідея влаштувати локаут (спочатку попереджувально на 1 день, а потім і далі – доки їхній голос не почують). І автодилери праві: адже за Законом ніхто не може змусити їх відкрити автосалони, працювати і платити податки на зарплати депутатам, які шкодять їхній роботі.
А відсутність податків, вже запланованих в бюджетних видатках, влада побачить одразу. І почує тоді і автодилерів, а не тільки їхніх опонентів! І я виконуватиму колективні рішення автодилерів/автоімпортерів у разі їх ухваленні: і про локаут, і про будь-які інші дії в рамках Закону.
Адже кінець кінцем, на сьогодні в автосалонах і станціях техобслуговування працюють 84 тисячі людей і ці люди разом з їхніми сім’ями теж мають право бути почутими владою.
Вони поважають право інших бути почутими, але водночас хочуть, щоб інші поважали їхнє право обстоювати свої інтереси. А якщо і ці 84 тисячі простих роботяг зі СТО і продавців з автосалонів теж вийдуть під ВР і Кабмін ?
Може, тоді депутати почують і їхню думку, а не тільки думку власників нерозмитнених авто?