Причіпна техніка Schmitz Cargobull: новини з Китаю
У грудні рада директорів спільного підприємства Schmitz Dong Feng Special Vehicle Company призначила на посаду генерального директора Ейдана Райдана. Ірландець за походженням він почав свою кар’єру як інженер-випробувач у компанії Ingersol Rand в Дубліні. Потім він у складі компанії переїхав у Міннеаполіс, де був відповідальний за підрозділ вантажівок і трейлерів. Із 2006 року Ейдан Райдан працює в Китаї і дуже добре розбирається в місцевій кон’юнктурі ринку причіпної техніки.
Спільне німецько-китайське підприємство, розташоване в місті Ухань, розпочало виробництво причіпної техніки з 2015 році. У завод було інвестовано понад 100 млн євро. Метою підприємства є завоювати протягом п’яти років 10% китайського ринку причіпної техніки, а він на сьогодні становить від 175 до 200 тис. од. на рік.
Для Китаю СП складає спеціально розроблені моделі причепів і напівпричепів. Вони добре підходять не тільки для доріг із добре розвиненою інфраструктурою, але також і для експлуатації в гірській місцевості і в тундрі.
У минулому 2015/2016 фінансовому році концерн Schmitz Cargobull AG зумів наростити збут до 50 000 транспортних засобів. Оборот перевищив 1,7 мільярдів євро. Таким чином, компанія, в якій наразі працюють 5 150 співробітників, змогла зміцнити свої позиції найбільшого виробника трейлерів і кузовних надбудов у Європі. В Європі компанія Schmitz Cargobull сьогодні займає частку ринку 28%. В Україні цей показник набагато вищий – 60%.