Mitsubishi eCanter: електрична вантажівка йде в серію
На автосалоні IAA у Ганновері відбулася світова прем’єра легкої розвізної вантажівки на електротязі Mitsubishi eCanter. Це вже третє покоління моделі з електродвигуном. Нагадаємо, що перше з’явилося в 2010 році, а через чотири роки – машина другої генерації, на паливних елементах.
Новий Mitsubishi eCanter буде оснащений синхронним електродвигуном потужністю 185 кВт. Він розвиває максимальний крутильний момент у 380 Нм. На виставці показали машину з літій-іонними батареями ємністю 70 кВт.год, яких вистачає на пробіг до 100 км. Варто зазначити, що покупець зможе замовити різну кількість блоків батарей – від трьох до шести, кожен ємністю 14 кВт.год. Отже, можна обирати між вантажопідйомністю або запасом ходу. Зазначимо, що максимальне корисне навантаження eCanter, разом з батареями і кузовом, досягає 4,63 т.
Заряджання батарей на 80% від постійного струму займає годину. А от для повної зарядки від змінного струму знадобиться вже 7 годин. У перспективі буде доступна «швидка» станція на 170 кВт, яка заряджає батареї лише за півгодини.
Зовні Mitsubishi eCanter легко відрізнити за новою світлодіодною оптикою, іншою решіткою радіатора і переднім бампером. Є зміни і в інтер’єрі: на приладовій панелі з’явився швидкознімний планшет.
Експлуатація електричної моделі другого покоління – Сanter E-Cell показала економію 1000 євро на 10 тис. км пробігу, порівняно з дизельною машиною. До цього потрібно додати на 30% дешевше сервісне обслуговування автомобіля. Хоча, звісно, найголовніша перевага нового автомобіля eCanter – це нульовий шкідливий викид в атмосферу.