Mazda Sky Family Day
Автомобілі Mazda давно популярні у вітчизняних покупців. Варто згадати, що саме Mazda стала першим брендом, який було офіційно представлено у незалежній Україні. І треба віддати належне компанії ДП «АВТО Інтернешнл», яка протягом чверті століття докладає максимум зусиль, щоб зміцнити позитивне ставлення своїх клієнтів.
Черговим внеском у популяризацію марки стала серія заходів під назвою Mazda Sky Family Day, які проходили у п’яти найбільших містах України. Зустрічі з шанувальниками японського бренду відбулися в Одесі, Дніпропетровську, Львові, Харкові і, звісно, у Києві. Тут можна було протестувати всю лінійку моделей, представлених на українському ринку. Серед них були Mazda2 і Mazda3, флагманське сімейство Mazda6 і популярний кросовер Mazda CX-5. Причому вони були представлені і бензиновими, і дизельними двигунами. Спеціальним гостем свята став легендарний родстер Mazda MX-5 четвертої генерації. До речі, він здобув одразу дві нагороди конкурсу «Всесвітній автомобіль року 2016» – ця машина стала абсолютним переможцем і їй дістався приз за найкращий дизайн.
У кожному місті, де проходили дні Mazda, було обрано цікаві локації і тестові майданчики. Кожна з них мала свої особливості, свій стиль, що дало можливість отримати максимум емоцій, величезне задоволення від драйву, а також розкрити технології Skyactiv від Mazda в дії.
Наприклад, в Одесі Mazda Sky Family Day проходив на узбережжі Чорного моря. А от у Дніпрі трасу проклали на території головної спортивної арени міста. Львів і Харків влаштували зустріч сім’ї Mazda на льотному полі місцевих аеропортів. Це дало змогу побудувати велику трасу для випробувань, де гості відчули характер автомобілів і переваги технологій Skyаctiv. Завершальний етап Mazda Sky Family Day відбувся у столиці на території НСК «Олімпійський». Кияни та гості міста змогли повною мірою насолодитися атмосферою свята і різними активностями від Mazda. Доки дорослі тестували модельний ряд Mazda, діти могли взяти участь у перегонах на спеціальних комп’ютерних стимуляторах і оцінити можливості віртуальної реальності. Крім того, на фестивалі можна було отримати всю необхідну інформацію про модельний ряд Mazda, акції та пропозиції. Родзинкою свята стали тести родстера Mazda MX-5 із досвідченими інструкторами за кермом.
«Ми задумали цей формат зустрічі майже рік тому, коли отримали унікальну можливість протестувати Mazda MX-5 на професійному треку для перегонів і випробувань в Японії. Яскраві емоції, майже дитячий захват від драйву – це саме те, що Mazda називає zoom-zoom, і саме те, чого іноді так не вистачає у повсякденному житті. Тоді було ухвалено рішення просто поділитися цими відчуттями з усіма охочими в Україні і створити таке некомерційне і майже родинне свято для клієнтів і фанів Mazda», – розповідає Юлія Сивак, директор департаменту Mazda компанії ДП «АВТО Інтернешнл».
Тисячі відвідувачів і величезна кількість тест-драйвів, лише позитивні емоції, щирі усмішки дітей і дорослих, – таким було свято Mazda, яке можна сміливо назвати найяскравішою автомобільною подією нинішньої осені. Позитивні відгуки і побажання, безсумнівно, надихнуть компанію Mazda на нові проекти. По секрету скажемо, що на шанувальників марки чекають незабутні зустрічі та цікаві новинки, які найближчим часом презентують в Україні.
Фото Сергія Мамина і Сергія Торгалова