Наскільки безпечним є Renault Captur?
Незалежна європейська організація EuroNCAP, що вивчає безпеку автомобілів, надала компактному кросоверу Renault Captur найвищий рейтинг – п’ять зірок. Причому краш-тест проходив за новою методикою, яка суворіше, ніж раніше, оцінює безпеку авто. Сьогодні, щоб максимально об’єктивно оцінити безпеку автомобіля, EuroNCAP розбиває до чотирьох машин, випробовуючи їх у різних ситуаціях. Так, за умови удару спереду з перекриттям на швидкості до 64 км/год водієві та пасажирам Renault Captur нічого не загрожує. Якщо в Captur збоку вдарить інший автомобіль, пасажири також залишаються поза зоною ризику. Ще один аспект: щоб автомобіль врятував своїх пасажирів, всі вони, зокрема ті, що сидять на другому ряду, мають бути пристебнуті ременями безпеки.
Маленькі пасажири на дитячих кріслах, прикріплених до авто системою ISOFIX, також мають бути надійно захищені. До речі, EuroNCAP проводить і тести зручності кріплення одинадцяти популярних дитячих сидінь в автомобілі, і у жодного з них не виникло проблем із встановленням. Більше того, машина лояльна і до пішоходів. Згідно з методикою цієї організації, за цією дисципліною вона отримала 66-відсоткову оцінку, а це дуже хороший результат.
Тільки для європейців?
Не варто думати, що високий рейтинг безпеки було присвоєно автомобілю, який продають у Європі, а для України поставляються зовсім інші машини, з нижчим рівнем захисту людей. EuroNCAP перевіряє авто в базовому оснащенні, а воно у Renault Captur для всіх європейських країн однакове.
Так, уже в початковій комплектації у Renault Captur, що поставляється в нашу країну, є головні системи активної безпеки – антиблокувальна система гальм (ABS) і стабілізації курсової стійкості (ESP). Перша скорочує гальмівний шлях на асфальті і зберігає керованість автомобіля під час екстреного гальмування. Покращує її роботу і система екстреного гальмування (EBA), яка зберігає максимальне зусилля гальмування навіть якщо водій трохи розслабив ногу. У разі екстрених маневрів із небезпекою заметів та зносів до роботи приєднується ESP, яка через пригальмовування одного або кілька коліс створює момент протиобороту навколо вертикальної осі автомобіля, залишаючи його на заданому курсі.
За умови аварії спрацьовують передні і бічні подушки безпеки, які зменшують ймовірність травмування тих, хто сидить попереду. Підголівники, що захищають шиї людей від хлистових травм при ударі ззаду, є на всіх п’яти сидіннях. За умови встановлення дитячого крісла спереду, подушку безпеки можна відключити.
Безпека плюс комфорт
Крім невидимих помічників під час ДТП, які зберігають життя після аварії, в Renault Captur встановлено безліч систем для безпечного пересування в різних дорожніх і кліматичних умовах. Так, на рівному шосе менше втомлюватися допоможе круїз-контроль і ліміт швидкості. На пересіченій місцевості не переживати за результат поїздки допомагає кліренс у 200 мм. При старті на світлофорі в гору буде доречною противідкатна система. А впевнено їздити вночі допоможуть поворотні фари, що направляють світло в бік повороту керма.
Здавалося б, дрібниці, але навіть підігрів зовнішніх дзеркал, додаткові поворотники на них і повідомлення про початок маневру легким дотиком до важеля поворотників у деяких випадках можуть запобігти ДТП, як і денні ходові вогні на трасі або датчики тиску в колесах. До речі, більшість із зазначених систем встановлені на всі наявні в Україні версії Captur.
Таким чином, Renault Captur доводить, що і маленькі машини – яскраві та сучасні – можуть бути безпечними для всіх членів екіпажу. А це додає впевненості автовласникові і дає змогу на повну силу насолоджуватися керуванням авто.
Фото EuroNCAP і Renault