Європейська версія Honda Civic 2017 прибула в Париж
Головною зіркою експозиції Honda на автошоу в Парижі стала європейська версія хетчбека Honda Civic. Культова модель японського бренду дебютувала в 10-му поколінні. «Ювіляр» посідає важливе місце в продуктовій лінійці бренду. За 40 років існування, модель Civic завоювала серця багатотисячної аудиторії покупців.
Зовнішність новинки «малювали» з урахуванням переваг покупців всього світу, оскільки 10-те покоління продаватимуть в багатьох країнах. Модель зберегла впізнаваний силует, але в іншому суттєво змінилася. Порівняно з попередником новий Civic став довшим (4497 мм), ширшим (1800 мм) і нижчим (1421 мм). Агресивний дизайн кузова підкреслює спортивний дух новинки.
Крім хетчбека на Паризькому автосалоні представили Civic із кузовом седан, який вироблятимуть на турецькому підприємстві компанії.
Автомобіль складено на новій глобальній платформі. Порівняно з колишнім поколінням, вона легша, жорсткіша і має низький центр тяжіння. З урахуванням спортивної спрямованості для моделі розробили нову підвіску.
Стилістика оформлення салону пасує зовнішності моделі та її характеру. Так, сидіння створюють по-спортивному низьку посадку, а інформаційно-комунікаційна система Connect нового покоління забезпечить водія і його супутників всією необхідною інформацією. Відповідно до сучасних тенденцій, мультимедійна система гарантує комплексну взаємодію з різними девайсами за допомогою додатків Apple CarPlay і Android Auto.
Завдяки збільшеній на 30 мм колісній базі (2700 мм) в салоні стало значно просторіше і зручніше. Варто зазначити, що новий Civic є одним із лідерів у класі за об’ємом багажного відділення. Він дає змогу перевозити до 478 літрів. Задні сидіння мають роздільні складувані спинки (60:40). Низька навантажувальна висота і широкий (1120 мм) отвір дверцят полегшують процес завантаження/вивантаження багажу. Для контрабандистів у багажному відділенні передбачено невелике потайне відділення.
Honda Civic десятого покоління отримає два нових бензинових двигуни VTEC Turbo – 1-літровий 3-циліндровий і 1,5-літровий 4-циліндровий. Творці обіцяють не тільки високі динамічні характеристики, а й паливну економічність та ефективність. Обидва мотори працюватимуть у парі і з 6-ступінчастою «механікою», і з безступінчастим варіатором CVT.
Трициліндровий 1.0 VTEC Turbo в парі з 6-ступінчастою МКП розвиває максимальний крутильний момент 200 Нм при 2250 об/хв. На версії з варіатором момент досягає 180 Нм в діапазоні від 1700 до 4500 об/хв.. Максимальна потужність цього двигуна становить 129 к.с. (95 кВт) при 5500 об/хв.
Чотирициліндровий 1,5-літровий VTEC Turbo за своїми характеристиками перевершує колишній 1,8-літровий мотор, який встановлювали на моделі Civic. Максимальна потужність нового двигуна досягає 182 к.с. (134 кВт) при 5500 об/хв на версії з «механікою» (при 6000 об/хв з CVT). А максимальний крутильний момент 240 Нм доступний у діапазоні 1900-5000 об/хв (220 Нм, 1700-5500 об/хв з CVT). А от прихильникам дизельних двигунів доведеться трохи почекати.
Нова Honda Civic отримала фірмову систему активної безпеки Sensing. Вона охоплює численні системи допомоги водієві: екстреного гальмування, запобігання фронтальному зіткненню, контролю за розміткою та дорожніми знаками, підтримання руху на смузі, адаптивний круїз-контроль і систему підтримки заданої швидкості руху.
Крім того, в арсеналі Civic є система контролю за сліпими зонами, система допомоги під час виїзду з парковки, система стабілізації та контролю тяги, датчики тиску в шинах і електропідсилювач керма. Мультимедійну систему Honda Connect можна замовити з опціонною навігацією Garmin, що підтримує функції 3D і Eco Routing. Для меломанів передбачено кілька аудіосистем потужністю від 160 до 465 Вт.