Нова Honda Civic десятого покоління – тепер офіційно
Як ми вже повідомляли раніше, головним шоу-стопером стенду компанії Honda на автосалоні в Парижі стане десята генерація популярного хетчбека Honda Civic. Для компанії ця модель є ключовою в боротьбі за серця і гаманці покупців. Для багатьох європейців саме Civic асоціюється з ключовими цінностями бренду Honda. Протягом 40-річної історії існування Civic є відображенням фірмової концепції «автомобіль для людей, автомобіль для світу». Він об’єднує в собі все найкраще, що є в активі компанії – нетривіальний дизайн, спортивний стиль і практичність.
З урахуванням того, що Civic є глобальною моделлю, зовнішній вигляд машини створювали з урахуванням уподобань покупців всього світу. В результаті автомобіль зберіг впізнаваний силует, але в іншому суттєво змінився. Зокрема, він став ширшим (1800 мм), довшим (4497 мм) і нижчим (1421 мм) за попередника. Новий Civic відрізняється короткими звисами і простими формами кузовних панелей, ретельно опрацьованими з точки зору аеродинаміки. Агресивний стайлінг передньої частини кузова, виразні колісні арки та бампер увиразнюють спортивний дух новинки. Автомобіль складено на новій платформі, яка стала легшою, жорсткішою і має низький центр тяжіння. З урахуванням спортивної спрямованості для моделі створили нову підвіску.
Стилістика оформлення салону перегукується із зовнішністю моделі та її характером. Так, сидіння забезпечують по-спортивному низьку посадку, а інформаційно-комунікаційна система Connect нового покоління надасть водію і його супутникам всю необхідну інформацію. Згідно з сучасними тенденціями, мультимедійна система забезпечує комплексну взаємодію з різними девайсами за допомогою додатків Apple CarPlay і Android Auto. За рахунок збільшеної на 30 мм колісної бази (2700 мм) в салоні стало значно просторіше і зручніше.
Варто зазначити, що новий Civic є одним із лідерів у класі за об’ємом багажного відділення. Він дає змогу перевозити до 478 літрів. Задні сидіння мають роздільні складувані спинки (60:40).
Низька навантажувальна висота і широкий (1120 мм) отвір дверей полегшують процес завантаження/вивантаження багажу. Для контрабандистів у багажному відділенні передбачено невелике потайне відділення.
Honda Civic 10-го покоління отримає два нові бензинові двигуни VTEC TURBO – 1-літровий 3-циліндровий і 1,5-літровий 4-циліндровий. Творці обіцяють не тільки високі динамічні характеристики, а й паливну економічність та ефективність. Обидва мотори працюватимуть у парі як із 6-ступінчастою «механікою», так і з безступінчастим варіатором CVT.
Трициліндровий 1.0 VTEC TURBO в парі з 6-ступінчастою МКП розвиває максимальний крутильний момент 200 Нм при 2250 об/хв. На версії з варіатором момент досягає 180 Нм в діапазоні від 1700 до 4500 об/хв. Максимальна потужність цього двигуна становить 129 к.с. (95 кВт) при 5500 об/хв.
Чотирициліндровий 1,5-літровий VTEC TURBO за своїми характеристиками перевершує колишній 1,8-літровий мотор, який встановлювали на моделі Civic. Максимальна потужність нового двигуна досягає 182 к.с. (134 кВт) при 5500 об/хв на версії з «механікою» (при 6000 об/хв із CVT). А максимальний крутильний момент 240 Нм доступний у діапазоні 1900-5000 об/хв (220 Нм, 1700-5500 об/хв із CVT).
Для шанувальників дизельних машин поки що пропозицій немає. Приблизно така версія з’явиться в гаммі Civic майбутнього року.
Нова Honda Civic отримала комплексну систему активної безпеки Sensing. Вона охоплює такі електронні системи допомоги водієві: Collision Mitigation Braking System, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Road Departure Mitigation, Lane Keeping Assist System, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Assistance, Intelligent Adaptive Cruise Control. Крім того, в арсеналі Civic є система контролю за сліпими зонами, система допомоги при виїзді з парковки, система стабілізації та контролю тяги, датчики тиску в шинах і електропідсилювач керма.
Систему Honda Connect можна замовити з опціонною навігацією Garmin із комплектом карт, реалістичним зображенням навколишньої місцевості, розміткою, підтримкою 3D і Eco Routing. Для меломанів передбачено кілька варіантів аудіосистеми: з чотирма динаміками потужністю 160 Вт, вісьмома динаміками на 180 Вт або преміальну систему з 11 динаміками загальною потужністю 465 Вт.
Крім хетчбека на Паризькому автосалоні відбудеться презентація Civic із кузовом седан.