Революційні вантажівки IVECO дебютують у Ганновері
У рамках міжнародної виставки комерційних автомобілів IAA-2016 у Ганновері на стенді компанії IVECO представлять чимало новинок. Зіркою експозиції стане світова прем’єра магістрального тягача New Stralis XP.
Ця машина відрізняється вдосконаленим силовим агрегатом із системою рециркуляції вихлопних газів Smart EGR. У підсумку, економія палива досягає 11%. Завдяки інноваціям у сервісному обслуговуванні машина дає змогу зменшити витрати на експлуатацію ще на 3%. А сукупна вартість володіння ТСО (Total Cost of Operation) знижена на 5,6%. За останнім показником автомобіль є рекордсменом у своєму класі.
Друга цікава прем’єра від IVECO – модель New Stralis NP (Natural Power). Це єдиний магістральний тягач на ринку, що працює на природному газі – стиснутому (СNG) або скрапленому (LNG). Революційний двигун розвиває 400 к.с. і 1700 Нм, що еквівалентно показникам дизельного аналога. Сукупна вартість володіння ТСО (Total Cost of Operation) знижена на 3%. Треба зауважити, що паливний насос тут коштує на 40% дешевше, ніж у дизелі.
Третя новинка – середньотоннажник IVECO Eurocargo, який завоював престижне звання «Міжнародна вантажівка 2016 року». Машина вперше буде представлена з повністю пневматичною підвіскою (як спереду, так і ззаду). Модель ML160 Full Air має двигун із запатентованою системою HI-SCR із пасивним фільтром твердих часток (DPF). Таким чином, це єдина машина в класі (повною масою 6–19 т), яка має тільки одну систему очищення вихлопних газів, без системи рециркуляції EGR.
Машина ML160 Full Air має збільшену на одну тонну вантажопідйомність. Завдяки підвісці на всіх осях, завжди забезпечується горизонтальне положення кузова, навіть якщо вантаж розподілений нерівномірно, що підвищує стійкість на дорозі. Крім того, пневмопідвіска дає змогу змінювати дорожній просвіт, що підвищує зручність навантаження-вивантаження з різних за висотою рамп.
Середньотоннажник Eurocargo також покажуть на виставці із вдосконаленим двигуном Natural Power, який працює на природному газі. Мотор розвиває 204 к.с. і максимальний крутильний момент 750 Нм при 1400 – 1800 об/хв. Машина відповідає новим екологічним стандартам Євро-6 (Step C), які набувають чинності з 31 грудня 2016 року. Нове газове виконання відрізняється зниженим на 3 dB рівнем шуму і збільшеним до 400 км запасом ходу.
А стосовно легких розвізних автомобілів New Daily, то тут фірма також підготувала сюрпризи. На виставці в Ганновері автомобіль дебютує з першою в класі системою допомоги водієві Daily Business Up. Вона дає змогу в режимі реального часу скоротити витрату палива й оптимально прокласти маршрут із допомогою навігаційної системи.
Автомобіль пропонується з дизельними двигунами робочим об’ємом 2,3 і 3,0 л, включаючи топовий агрегат в 210 к.с. і 470 Нм. Порівняно з попередньою моделлю, витрата палива зменшилася на 8%. Збільшення міжсервісних інтервалів і застосування надійніших комплектуючих дають змогу зменшити експлуатаційні витрати на 12%. Важливо, що рівень шуму знижено на 4 dB.